וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השליך אקדח בזמן מנוסה והספיק להצטייד באקדח חדש עוד לפני המעצר

עודכן לאחרונה: 20.8.2023 / 13:45

לפני חודשיים נעצר אנס ג'ליל בן ה-28 לאחר שירה בשכונת מגורים בטמרה. הנאשם השליך את האקדח במהלך מנוסתו ולא היה ניתן לשייך אליו את כלי הנשק, ולכן שוחרר ממעצר. השבוע, הצליחה המשטרה לשייך את האקדח לג'ליל וכשהגיעה לעצור אותו, גילתה כי הספיק להצטייד באקדח חדש

תושב העיר טמרה השליך אקדח בזמן מנוסה וכשבאו לעצור אותו התברר שכבר הצטייד באקדח/מערכת וואלה!

מוקדם יותר השבוע, הוגש כתב אישום נגד אנס ג'ליל, בן 28 מטמרה, בגין ירי בשכונת מגורים, כשעל פי החשד השליך לאחר הירי את האקדח במהלך מנוסה. לפני כמה ימים, הגיעו כוחות משטרה לעצור את החשוד, ומצאו כי הספיק להצטייד באקדח חדש. כתב אישום נוסף צפוי להיות מוגש נגד החשוד.

לפני כחודשיים, נעצר לאראשונה ג'ליל בטמרה, לאחר שאזרחים דיווחו למשטרה כי אלמוני יורה בשכונת מגוריהם.עם קבלת הדיווח, שוטרים שהיו בקירבת מקום הבחינו ברכב שנמלט מזירת האירוע ופתחו במרדף, בסיומו עצרו את ג'ליל.

זרק אקדח בזמן מנוסה וכשבאו לעצור אותו התברר שכבר הצטייד באקדח חדש, טמרה. 20 באוגוסט 2023. דוברות משטרת ישראל
האקדח שנמצא ברשות הנאשם בשבוע שעבר/דוברות משטרת ישראל

בסריקות שנעשו במסלול המלטות העצור נמצא אקדח מסוג "יריחו" שעל פי החשד שימש את החשוד והושלך מהרכב בעת מנוסתו. ג'ליל נעצר והוגש נגדו כתב אישום הפרעה לשוטר במילוי תפקידו וניסיון לשבש מהלכי משפט. אולם, לאחר שתי הארכות מעצר, נאלץ בית המשפט לשחרר אותו, משום שלא היו ראיות שקשרו אותו לאותו אקדח.

בשבוע שעבר העלו בדיקות מעבדה כי האקדח היה אכן שייך לג'ליל ושוטרים הגיעו לביתו כדי לעצור אותו בשנית. בזמן המעצר, התברר כי הנאשם כבר השלים את החסר והצטייד באקדח חדש. האקדח נלקח ומלבד כתב האישום על האקדח הקודם שהחזיק בניגוד לחוק, יוגש נגדו כתב אישום נוסף, בגין האקדח הנוסף שהחזיק בידיו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
זרק אקדח בזמן מנוסה וכשבאו לעצור אותו התברר שכבר הצטייד באקדח חדש, טמרה. 20 באוגוסט 2023. דוברות משטרת ישראל
האקדח שנזרק במהלך בריחתו של הנאשם/דוברות משטרת ישראל

"לפני מספר ימים, אחרי שהצלחנו לחזק את החשד, הגענו לעצור מחדש את החשוד ובביתו אותרו אקדח נוסף ותחמושת", מסר רפ"ק חאלד שנאן, קצין אח"מ בתחנת המשטרה בטמרה, "שוטרי משטרת ישראל נמצאים יום יום במלחמה בתופעת שימוש באמל"ח בחברה הערבית, אני מקווה שבסופו של התהליך החשוד יקבל עונש שירתיע אותו מלהחזיק נשק נוסף בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully