וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היעד של בן גביר - צמצום שעות בחצר לאסירים ביטחוניים

עודכן לאחרונה: 16.8.2023 / 21:28

השר לביטחון לאומי ביקר בכלא עופר ומתח ביקורת על תנאי המחייה של האסירים הביטחוניים. לדבריו, נותנים להם תנאי "דלוקס" ואם ישראל הייתה "מדינה נורמלית" הם היו מוצאים להורג. בנוסף, טען כי הם "מקבלים יותר מדי שעות בחצר", ודרש: "צריך לראות איך מצמצמים להם את זה"

ביקור השר איתמר בן גביר בכלא עופר/דוברות שב"ס

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ערך היום (רביעי) סיור בכלא הביטחוני עופר במהלכו התבטא בפני הנהלת הכלא ונציבת שב"ס, קטי פרי, על תנאי האסירים הכלואים במתחם. לדבריו, "הם מקבלים יותר מדי שעות בחצר, צריך לראות איך מצמצמים להם את זה".

על פי גורם שהשתתף בסיור, בן גביר הבהיר כי הוא מעוניין להוציא להורג אסירים ביטחוניים. "אם היינו מדינה נורמלית היה אגף של נידונים למוות ובית המשפט היה מוציא אותם להורג", אמר. לצערי זה לא קורה כאן עד שיעבור עונש מוות למחבלים. לא חייבים לתת להם תנאי 'דלוקס', מה שלא צריך לתת להם אין שום סיבה שניתן, אין כאן שום עניין של שיקום".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר סייר בבית הסוהר הבטחוני עופר בלווי נציבת בתי הסוהר, רב גונדר קטי פרי. 16 באוגוסט 2023. שב"ס, אתר רשמי
ביקור בן גביר בכלא עופר/אתר רשמי, שב"ס

עוד אמר השר כי הוא "מצפה לראות בהמשך הכהונה שישימו אותם באגפי הפרדה", וטען כי כך הם יבינו ש"לא משתלם להיות אסיר ביטחוני". בן גביר טען כי הנציבה הפורשת מבינה את הקו שהוא מעוניין להתוות. "מה שהיה עד היום עם המחבלים - דרגים פוליטיים נתנו לזה יד", טען. מדובר בכלא המאכלס כ-1,200 אסירים ביטחוניים פלסטינים. עד כה כמעט כל התערבות בתנאים והרעה שלהם נבלמה על ידי גורמים ביטחוניים מחשש להסלמה ותסיסה במתקני הכליאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully