וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבי כפר נחרדו ממתקפת "חייזרי ענק צהובי עיניים" - אבל יש הסבר

28.8.2023 / 0:13

כפריים פרואנים טענו שחייזרים בגובה שני מטרים תוקפים אותם מדי לילה ומתחננים בפני הרשויות שישלחו סיוע. אחרי חקירה התברר מי עומד מאחורי המתקפה

"חייזרים באורך שני מטרים עמידים לכדורים תקפו שבט ילידים בפרו"/@Helium24

חברי שבט הייקיטו טוענים כי הם חווים התקפות חוזרות ונשנות של חייזרים. הם קראו לסיוע מהצבא הפרואני והחלו לבצע סיורי לילה בכפר כדי להגן על התושבים הפגיעים.

בתקשורת המקומית דווח שהכפריים המבועתים טוענים שהתוקפים הם חייזרים בגובה שני מטרים בעלי עיניים צהובות שאותם הם מכנים "לוס פלקאראס" - או בעברית "קולפני הפנים". בני שבט הייקיטו, מקהילת הילידים של סן אנטוניו, דיווחו לרשויות על דמויות מסתוריות בברדסים בצבע כהה שתוקפות את תושבי הכפר, שכ-1,350 מהם המתגוררים באלטו ננאי, מצפון מזרח ללימה.

התקיפות החלו לכאורה ב-11 ביולי. לאחר "מתקפה" אחת כזו, ילדה בת 15 הועברה לטיפול בבית החולים. לדברי מנהיג הקהילה, חיירו ריטגוי דאווילה, הנערה נמלטה בקושי אך "כתוצאה מהמאבק החייזרים חתכו חלק מצווארה". . כמה מחברי הקהילה אמרו שהם לא יכולים לישון בלילה כי הם מפחדים. ואחרים החלו לערוך סיורים ליליים כדי להגן על נשים, ילדים ותושבי הכפר הפגיעים יותר - וקראו לרשויות לשלוח את הצבא למקום.

המקומיים תיארו את "היצורים החיים" כבעלי ראשים גדולים ועיניים צהבהבות - ואמרו שהדמויות המסתוריות חסינות לכלי הנשק שלהם. לטענתם, החייזרים תוקפים אותם מדי לילה ולא מניחים להם. Latina Noticias, ערוץ חדשות פרואני, ציטט את דאווילה שאמר שהוא נתקל אישית עם אחד מהחייזרים הללו. "נפגשנו כמעט פנים אל פנים. פניו בקושי נראים. ראיתי את כל הגוף שלו מרחף בגובה של מטר אחד באויר", הוא סיפר.

הקבוצה ביקשה נוכחות צבאית מהרשויות, אולם נדרש מסע של 10 שעות בנהר כדי להגיע לקהילה מהעיר הקרובה איקיטוס סיטי. "אנחנו זקוקים לסיוע עבור הקהילה שלנו. הילדים לא ישנים והאמהות נשארות ערות כל הלילה", אמר דאווילה, "נראה שהחייזרים משוריינים. יריתי באחד מהם פעמיים והוא לא נפצע, הוא קם ונעלם. אנחנו מאוד מפוחדים ממה שקורה כאן".

הוא הוסיף: "הנעליים שלהם בצורה עגולה, ובהן הם משתמשים כדי לרחף... ראשיהם ארוכים, הם לובשים מסכה ועיניהם צהבהבות. הם מומחים בבריחה". חלק מתושבי הכפר תיארו את החייזרים כ"פלאקאראס", יצורים מוזרים מהפולקלור המקומי שניזונים מבשר אדם, שומן ואיברים פנימיים.

עוד בנושא:
יוטיובר נעלם באופן מסתורי אחרי שביקר ב"מערה סודית" ליד אזור 51

אסטרונאוט נאס"א: חייזרים מנעו מלחמה גרעינית על כדור הארץ

הטלוויזיה הפרואנית מדווחת:

האם זה אמיתי או מבויים?

החשודים העיקריים - יותר מסוכנים מחייזרים

עד כה לא היה דבר שאישש את טענותיהם והממשלה סירבה לפרוס אנשי צבא באזור כדי לתפוס את ה"חייזרים", כי לדבריהם - אלה לא חייזרים. אולי זו דווקא המשטרה שצריכה להיות מעורבת בסיפור, כי על פי התקשורת החשודים העיקריים בתקיפות הם למעשה כנופיית כורי זהב בלתי חוקיים לבושים בסרבלים ומצויידים בתרמילי ריחוף (ג'טפק).

לפי הדיווחים, אלו היו חברי קרטל כורי זהב שניסו לחטוף את הילדה בת ה-15. כעת עורכי הדין של מחלקת התביעה האזורית מאשימים במעשים את חברי המאפיות של "אקסטראנג'רוס" שנפלטו מברזיל וקולומביה. אינטרפול מדווח כי כריית זהב לא חוקית היא "רווחית יותר מסחר בסמים" באמריקה הלטינית, נתפסת כ"סיכון נמוך" על ידי הקרטלים כיוון שהיא לא מעניינת את הרשויות בארה"ב שעסוקים רק במלחמה נגד קרטלי הסמים.

רשויות החוק הפרואניות טענו שסינדיקטים לא חוקיים של כריית זהב, הם האשמים: סניפים של קרטלי הסמים המפורסמים כמו "O Primeiro Comando da Capital" בברזיל, "Clan del Golfo" שבקולומביה, FARC ואחרים שהרסו את אמריקה הלטינית במשך עשרות שנים.

משרד התובע הלאומי של פרו, אשר חוקר כעת את 'התקפות החייזרים', הפנה אצבע מאשימה לעבר קרטלי הזהב הללו, שנפלטו חלקית מברזיל וקולומביה על ידי הצבאות שלהן. ומצאו מסתור בפרו, קרטלי הזהב "המעופפים בסילון" מקווים לעורר פחד בקרב המקומיים עם הקמפיין המוזר שגרמו לו - טרור 'חייזרים', לדברי התובעים, המעשים נועדו כדי להשאיר את המקומיים בבתיהם והרחק מבורות הזהב הלא חוקיים של הקרטלים.

התובעים חושדים כי קרטלי הכרייה הבלתי חוקיים הללו השתמשו לראשונה בתרמילי הסילון שלהם כדי לחפש זהב עמוק יותר בתוך הג'ונגלים המקיפים את נהר ננאי בפרו ומצאו את חברי שבט הייקיטו הקטן שמוקף בג'ונגל צפוף באזורים הכפריים של אלטו ננאי, היכן שהזהב לכאורה נמצא.

קרטל הכרייה הבלתי חוקי השתמש במדחפים ובציוד הייטק, לפי המומחה כריסטיאן קיילב פאקאיה - ועדי תביעה נוספים. רשויות אכיפת החוק בפרו תיארו את המכשירים כתרמילי ריחוף. "הם משתמשים בטכנולוגיה חדישה, כמו מדחפים המאפשרים לאנשים לעוף", אמר ל-RPP קרלוס קסטרו קווינטנילה, התובע של ממשלת פרו שחוקר את המקרה.

פאקאיה, שעובד בקהילת סן אנטוניו דה פינטויאקו הסמוכה, סיפר לרשת RPP Noticias שאכן הכורים הבלתי חוקיים ניסו לחטוף ילדה בת 15 ב-29 ביולי. לפי הדיווחים, המתבגרת ספגה חתכים בצווארה ופציעות נוספות במהלך ניסיון החטיפה וכעת היא מטופלת בבית חולים מקומי.

קווינטנילה, התובע של לורטו לענייני סביבה, אמר ל-RPP כי "מאפיות דה אקסטראנג'רוס" מפעילות את מפעל מיצוי הזהב שלהן מחוץ לעיירות בלורטו, האזור הצפוני ביותר של פרו. קווינטנילה אמר כי 80 אחוז מפעולות כריית הזהב הבלתי חוקיות הללו ממוקמות באגן הנהר באלטו ננאי, טריטוריה צפונית מערבית לבירה של לורטו ובה נמצאים הייקיטו.

בתור כלב השמירה על הפשעים הסביבתיים של לורטו, קווינטנילה אמר לרשת שהוא חושד שכורי הזהב הבלתי חוקיים האלה השתמשו לראשונה בג'טפקס כדי להגיע עמוק יותר לתוך הג'ונגל הפרואני הצפוף כדי למצוא מרבצי זהב חדשים באפיק הנהר. "חקרנו ומצאנו שהאנשים האלה ישתמשו בחליפה המרחפת כדי להגיע למקומות האלה", אמר. לפי התיאוריה הזו, השימוש של קרטלי הזהב ב"ג'טפקס" כדי לביים את ההתקפות האלימות שלהם, "מן העולם האחר", היה משהו שלא ממש הוקדש לו מחשבה או תכנון.

בסוף השבוע האחרון, לוחמי הצי הפרואני נקלעו לקרב יריות עם הכורים הלא חוקיים והם הצליחו להשמיד חביות נפט, מערכת שאיבת מים לבורות זהב וציוד אחר ששימש את כורי הזהב. אבל לא דווח על תרמילי ריחוף שנמצאו בפשיטות הצבאיות בסוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully