וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר שנעלם במאגר מים ברמת הגולן נמשה ללא רוח חיים

עודכן לאחרונה: 15.8.2023 / 16:31

אחר הצהריים התקבל דיווח על הצעיר שנכנס למאגר סמוך למעלה גמלא. כוחות כיבוי והצלה משו אותו מהמים וגורמי רפואה קבעו את מותו במקום. במד"א קראו לציבור "לרחוץ אך ורק בבריכות ובחופי רחצה מוכרזים ובשעות הפעילות של שירותי ההצלה"

בווידאו: חשש לטביעה במאגר מים ליד מושב מעלה גמלא שבדרום רמת הגולן/דוברות מד"א

כוחות כיבוי והצלה מתחנת גליל גולן חיפשו אחר הצהריים (שלישי) אחר צעיר בן 18 שנכנס למאגר מים ברמת הגולן ונעלמו עקבותיו. הצוותים, יחד עם היחידה לחילוצים מיוחדים, הוזנקו למקום והחלו בחיפושים אחר הנעדר. לאחר זמן לא רב הוא נמשה מהמים על ידי הצוללנים ללא רוח חיים. מותו נקבע על ידי גורמי רפואה שהיו במקום.

חשש לטביעה: חיפושים אחר צעיר, כבן 18 שנראה נכנס למאגר מים  ליד מושב מעלה גמלא, דרום רמת הגולן. 15 באוגוסט 2023. מד"א
הזירה ברמת הגולן/מד"א

פראמדיק מד"א אלי בן סימון וחובש רפואת חירום במד"א אמיר בטחיש סיפרו: "כשהגענו לשטח סמוך לאגם, חברנו למספר נערים שסיפרו לנו שצעיר שהיה יחד איתם במים טבע והם חוששים לחייו. צוללנים מהיחידה לחילוצים מיוחדים של כיבוי אש שהגיעו למקום נכנסו למים ולאחר חיפושים משו מהמים את הצעיר כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. אנחנו שבים וקוראים לציבור הרחב לרחוץ אך ורק בבריכות ובחופי רחצה מוכרזים ובשעות הפעילות של שירותי ההצלה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully