וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

27 הרוגים בפיצוץ ובשריפה בתחנת דלק בדרום רוסיה | תיעוד

עודכן לאחרונה: 15.8.2023 / 8:23

עשרות בני אדם נוספים נפצעו כשתחנת דלק בבירת הרפובליקה דגסטן התלקחה והתפוצצה, ככל הנראה במהלך עבודות תחזוקה במגרש מכוניות סמוך. "הכול נפל לנו על הראש, לא יכולנו לראות כלום"

תיעוד: פיצוץ בתחנת דלק בדרום רוסיה/טלגרם

לפחות 27 בני אדם נהרגו בפיצוץ בתחנת דלק ברפובליקת דגסטן שבדרום רוסיה - כך דיווחו הלילה (שלישי) שירותי החירום. הפיצוץ אירע בבירת המחוז מחצ'קלה, היושבת על חוף הים הכספי, בשעה 21:40, ועוד עשרות נוספים נפצעו באירוע, שנסיבותיו המדויקות עדיין לא ברורות.

בתיעודים מהמקום נראתה שריפה גדולה, שהאירה את שמי הלילה, וכמה כבאיות היו פרוסות בזירה. המשרד למצבי חירום מסר כי 260 אנשי צוות השתתפו במאמצי הכיבוי והפינוי, ופצועים באורח קשה פונו במטוס למוסקבה. סוכנות הידיעות הרוסית אינטרפקס, שציטטה גורמי רפואה, דיווחה כי בין ההרוגים שלושה ילדים. עוד דווח כי האש התפשטה על פני שטח של 600 מ"ר וכי קיימת סכנה לפיצוצים נוספים.

עד ראייה שצוטט בעיתון הרוסי "איזווסטיה" אמר כי השריפה פרצה במגרש מכוניות מול תחנת הדלק. "אחרי הפיצוץ הכול נפל לנו על הראש. כבר לא יכולנו לראות כלום", אמר העד.

שריפה בתחנת דלק במחצ'לקה, דגסטן, רוסיה, 15 באוגוסט 2023. רויטרס
פצועים באורח קשה פונו בטיסה למוסקבה/רויטרס

ועדת החקירה של רוסיה, האחראית לחקירת פשעים ואסונות גדולים, אמרה כי השריפה פרצה במהלך עבודות תחזוקה של מכוניות, ולאחר מכן אירע פיצוץ. הוועדה אמרה כי היא פתחה בחקירה פלילית כדי לקבוע את הסיבות לאירוע הקטלני.

הרפובליקה של דגסטן היא אחת מ -83 המחוזות והטריטוריות המרכיבים את הפדרציה הרוסית, והיא החלק הדרומי ביותר של המדינה, השוכן בקווקז. מחצ'קלה מרוחקת כ-1,600 ק"מ מהבירה מוסקבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully