וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר האנרגיה ומנכ"ל משרד רה"מ נפגשו באבו דאבי עם נציגי ירדן ואיחוד האמירויות

עודכן לאחרונה: 14.8.2023 / 19:04

בווידאו: מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש במהלך פסגת האקלים cop27/רויטרס

שר האנרגיה והתשתיות ישראל כ"ץ ומנכ"ל משרד רה"מ יוסי שלי קיימו היום (שני) פגישה באבו דאבי עם נציגי ממשלות איחוד האמירויות וירדן בתחום התעשייה, האנרגיה, התשתיות והטכנולוגיה. בפגישה הם פעלו לקידום היוזמה האזורית "מים תמורת חשמל". מנכ"ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי מסר את ברכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לטובת קידום הפרויקט. השר כ"ץ אמר כי: "הביקור הנוכחי שלי באבו דאבי הוא עדות לכוחה ומעמדה של מדינת ישראל. אלו פירות הסכמי אברהם שהוביל ראש הממשלה נתניהו אשר ישנו את המזרח התיכון".

בפגישה השתתפו שר התעשייה והטכנולוגיה של איחוד האמירויות הערביות סולטאן אחמד אל ג'אבר, שר האנרגיה ומשאבי הטבע של ירדן ד"ר סאלח עלי חאמד אל-חאראבשה, שר המים וההשקיה של ירדן מוחמד ג'מיל מוסא אלנג'אר, שר הגנת הסביבה של ירדן ד"ר מועאווייה ראדאידה ומנהל יחידת אנרגיה בבית הלבן ויועצו הבכיר של השליח הנשיאותי המיוחד לענייני אקלים דיוויד ליווינגסטון.

פגישת שר האנרגיה ישראל כ"ץ בדובאי, 14 באוגוסט 2023. עודד קרני, לשכת העיתונות הממשלתית
שר האנרגיה והתשתיות ישראל כ"ץ בפגישה באבו דאבי/לשכת העיתונות הממשלתית, עודד קרני

בדיון עסקו הנציגים ביוזמה האזורית למכירת מי ים מותפלים לירדן ורכישת חשמל ירוק מחווה סולארית שתוקם בירדן על ידי איחוד האמירויות, תוכנית שנחשפה בוואלה!. כמו כן נדונה החתימה האפשרית על הסכם בוועידת האקלים שתתקיים בנובמבר בדובאי. ממשרד ראש הממשלה נמסר כי בפגישה גובשו פרטים אחרונים למתווה כולל שבסופו עתיד להיחתם ההסכם בדובאי בין ישראל, איחוד האמירויות וארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully