וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקף, איים, שדד והטריד מינית זוג - בזמן שהתחזה לשוטר

עודכן לאחרונה: 14.8.2023 / 14:58

הילאל סח בן ה-35 לבש מדי איש ביטחון השתמש בהם כדי לשדוד זוג שהתבודד ברכבו בצפון. סח לא הסתפק בשוד אלא גם תקף באלימות את הגבר היושב ברכב, סגר דלת מכונית על רגלו, דרס אותה, וביצע מעשה מגונה בבת הזוג. המשטרה: "לא מקרה ראשון מסוג זה עבור הנאשם"

הילאל סח בן ה-35 מעראבה נעצר אתמול (ראשון) בחשד שהתחזה לשוטר, ארב לזוג צעיר, שדד ותקף אותם באלימות וביצע מעשים מגונים באישה.

בכתב האישום,שהוגש לבית משפט המחוזי בחיפה, נמסר כי האירוע התרחש לפני כשבועיים. הזוג, צעיר וצעירה, נסעו בלילה במכוניתם, החנו אותה סמוך לפתח אחד הישובים שבאיזור משגב, נעלו את הדלתות ונותרו עירומים בתוך הרכב. בשלב זה פגע הנאשם עם מכוניתו בחלקה הקדמי של המכונית בה ישב הזוג.

הנאשם יצא מרכבו אל עבר הזוג, כשהוא לובש מדים הדומים לאלו של שוטרים או כוחות ביטחון, חולצה קצרה אפורה שעל שרווליה דגל ישראל. בנוסף, סח נשא על מותניו חפץ הדומה לאקדח. הנאשם האיר לתוך המכונית בה ישבו השניים, ניסה לפתוח אחת מדלתות הרכב, הציד את עצמו בפניהם כשוטר. לאחר מכן כך דיבר לתוך מכשיר הטלפון שלו, העמיד פנים שהוא מנהל שיחה, ואמר: "תפסתי אותם".

שוטר נושא אקדח ברחוב הגיא, ירושלים, 24 בנובמבר 2021. ראובן קסטרו
נשא על מותניו חפץ הדומה לאקדח/ראובן קסטרו

הגבר שישב במכונית פתח את הדלת עבור הנאשם. סח ניצל את ההזדמנות והחל לתקוף את הגבר, לחנוק אותו, ולאיים שירסס עליו בגז פלפל. הגבר הקורבן ביקש לצאת לשוחח עם התוקף, אך זה טרק את דלת המכונית על רגלו של הקורבן.

לאחר שנפתחה הדלת, גנב הנאשם 600 שקלים שמצא מונחים ברכב. עוד המשיך הנאשם , הכניס את פלג גופו העליון אל הרכב וביצע מעשה מגונה באישה. בשלב זה ביקש הגבר להגן על בת זוגתו, אך סח חבט בפניו עם החפץ דמוי האקדח. לאחר אותה מסכת של אלימות והטרדות, חזר הנאשם לרכבו והחל לנסוע, לא לפני שביצע פניית פרסה ופגע עם מכוניתו ברגלו של הגבר המותקף.

אזיקים. ShutterStock
"לא מדובר מקרה ראשון מסוג זה עבור הנאשם"/ShutterStock

לאחר המקרה, התקשר סח אל המשטרה וטען כי רכבו נגנב. המשטרה, בעזרת פרטים שמסרו בני הזוג, הצליחה להבין כי מדובר בתוקף, איתה אותו ועצרה אותו. רפ"ק איהאב חדד מסר כי "הנאשם טען לאליבי והכחיש שהיה במקום, אבל במהלך החקירה שניהלנו הצלחנו לאשש את החשדות נגדו. בנוסף גם מצאנו את המכונית שלו מוסתרת, אותה מכונית שטען שנגנבה".

עוד טען מפקד המשטרה כי לא מדובר מקרה ראשון מסוג זה עבור הנאשם. נמצא כי בעברו התחזה סח לשוטר וביקש לבדוק רכבים, וגם כי עלו נגדו חשדות כי הטריד זוגות שהתבודדו בחורשות בצפון. בכתב האישום מואשם סח בעבירות שוד בניסות מחמירות, תקיפה הגורמת חבלה, מעשה מגונה בכח, התחזות לעובד ציבור, איומים, ידיעה כוזבת ומעשה פזיזות ורשלנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully