וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכננים להגיע לנתב"ג? בגלל גל החום הכבד צפויים איחורים בטיסות

עודכן לאחרונה: 14.8.2023 / 12:54

רשות שדות התעופה מסרה כי בעקבות מזג האוויר הוחלט לרווח באופן זמני את הנחיתות. המהלך עלול לגרום לעיכובים גם בהמראות. "מומלץ לנוסעים להתעדכן בחברות התעופה".

בווידאו: תורים ועומסים בנתב"ג, רגע לפני החג: "מחסור קשה בעובדים"/צילום: ניב אהרונסון

רשות שדות התעופה מסרה היום (שני) כי בגלל גל החום צפויים איחורים בנתב"ג. מהרשות נמסר כי "עקב תנאי מזג האוויר והשפעתו על מערכות טכניות ביחידות הבקרה, ולמען שמירה על בטיחות הטיסה הוחלט לרווח, זמנית, את הטיסות הנוחתות בנתב"ג. הדבר עלול לגרום לעיכובים בנחיתות והמראות. מומלץ לנוסעים להתעדכן בחברות התעופה ובאתר נחיתות והמראות ברש"ת".

לפני כשבועיים נאלצו חלק מהנוחתים בנמל התעופה לאסוף את כבודתם ממרחב ההמראות בנמל, עקב עיכובים כבדים בקבלת מזוודותיהם, שנגרמו, כך לפי עובדי הנמל, ממחסור בעובדים. העומסים הכבדים ועיכובי הפתע בפריקת המזוודות בנמל, שהגיעו בשיא עונת הקיץ והתיירות, התרחשו שעות בודדות לפני כניסת שבת, מה שדחק בחלק מהנוסעים שמיהרו לחזור לביתם לפני כניסתה. נוסעים רבים, כך נראה גם בתיעוד המקרה, אספו את כבודתם בעצמם בשל הנסיבות.

מדובר בנוסעים שהגיעו לפני כן בטיסה שלא התחברה לאחד השרוולים והוסעו באוטובוס לשער הפסיפס שלפני ביקורת הגבולות. לאחר שכבר נכנסו לטרמינל וראו את התורים והמהומה בהמתנה לפריקת המזוודות, הצליחו הנוסעים לצאת בחזרה לשטח האווירי לחפש את המזוודות שלהם. זאת למרות שהשטח האווירי אמור להיות מאובטח למורשים בלבד, מסיבות בטיחותיות וביטחוניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully