וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ישראל תקפה מחסני נשק באזור דמשק

עודכן לאחרונה: 13.8.2023 / 9:24

סוכנות הידיעות הרוסית ספוטניק דיווחה כי מערכות ההגנה האווירית יירטו חלק מהטילים, בעוד שאחרים פגעו ביעדם. לפי הארגון הסורי לזכויות אדם, המטרות היו מחסני טילים של המיליציות האיראניות. זאת התקיפה השנייה בסוריה המיוחסת לישראל בימים האחרונים

ישראל תקפה בסוריה משגרי רקטות, 9 באפריל 2023. טוויטר, אתר רשמי
ישראל תקפה בסוריה משגרי רקטות, 9 באפריל 2023/אתר רשמי, טוויטר

ישראל תקפה הלילה מטרות באזור דמשק, ומערכות ההגנה האווירית של סוריה יירטו חלק מהטילים - כך דיווחה הבוקר (ראשון) סוכנות הידיעות הרוסית ספוטניק, שציטטה גורם ביטחוני בכיר. לפי הדיווח, חיל האוויר שיגר כמה טילים מאזור רמת הגולן לעבר הבירה הסורית, וחלקם הצליחו לפגוע במטרתם. הגורם הביטחוני אמר כי צוותים טכניים והנדסיים בצבא סוריה הגיעו לאחד האתרים שהותקפו כדי לאמוד את הנזק.

לפי הארגון הסורי לזכויות אדם, ארגון אופוזיציה שפועל מלונדון, המטרות שהותקפו היו מחסני טילים של המיליציות האיראניות הממוקמים במערב הבירה. הוא דיווח על פיצוצים עזים בעקבות התקיפות.

זו התקיפה השנייה בסוריה בימים האחרונים המיוחסת לישראל, שכהרגלה לא מגיבה על הדיווחים הללו. ביום שני האחרון, דיווחו כלי התקשורת הרשמיים של המשטר כי ארבעה חיילים נהרגו וארבעה נוספים נפצעו בתקיפה בדמשק. בנוסף לכך, דווח כי נגרם "נזק חומרי" בתקיפות, אך בדמשק לא פירטו אילו יעדים נפגעו.

הארגון הסורי לזכויות אדם דיווח כי בתקיפה נהרגו שני לוחמים נוספים משורות המיליציות הפרו-איראניות. לפי הדיווח, בין המטרות שהותקפו היו שני מחסנים בסמוך לנמל התעופה בדמשק.

התקיפות המיוחסות לישראל קורות בזמן שבצה"ל חוששים מכשירות הצבא לאור המחאה הגוברת נגד ההפיכה המשפטית שמקדמת הממשלה, במיוחד בשורות חיל האוויר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully