וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאלי מאיימת לתבוע את עוצמה יהודית והשר אליהו שכינו אותה "מחבקת מחבלים"

עודכן לאחרונה: 10.8.2023 / 16:46

"הנכדה של קסטנר היא זאת שתטיף מוסר למתנחלים?", אמר אליהו בסרטון שפרסם בתגובה לציוץ של מיכאלי על התקרית בכפר בורקה, בו כינתה את עוצמה יהודית "מפלגה של תומכי מחבלים". כעת, מיכאלי דורשת שהסרטון יוסר מהרשת ושעוצמה יהודית והשר יתנצלו ויחזרו מפרסומי הדיבה לגביה

מרב מיכאלי מאיימת לתבוע את עוצמה יהודית והשר אליהו שכינו אותה "מחבקת מחבלים"/עמיחי אליהו

יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי מאיימת לתבוע את מפלגת עוצמה יהודית ואת שר המורשת עמיחי אליהו, בעקבות סרטון שפרסם השבוע בו תקף בחריפות את מיכאלי וכינה אותה "מחבקת מחבלים ורוצחי ילדים".

הסרטון, שפורסם בתגובה לציוץ של מיכאלי על התקרית בכפר בורקה בסוף השבוע בו כינתה את עוצמה יהודית "מפלגה של תומכי מחבלים", אליהו אמר: "מרב מיכאלי הנכדה של קסטנר היא זאת שתטיף מוסר למתנחלים? על מה? את חיבקת מחבלים, חיבקת רוצחי ילדים עם דם על הידיים". מיכאלי דורשת שעוצמה יהודית והשר אליהו יסירו את הסרטון עם "דברי הבלע והכזב" מהרשת ולפרסם הודעת התנצלות בה הם חוזרים מפרסומי הדיבה לגביה.

דיון בועדת החוקה בנוגע לרפורמה המשפטית 20.03.23. יונתן זינדל פלאש 90, עיבוד תמונה
דורשת שהסרטונים יוסרו מכל הפלטפורמות. מיכאלי/עיבוד תמונה, יונתן זינדל פלאש 90

במכתב ששיגרה מיכאלי באמצעות עו"ד דור ליאונד לשר אליהו ולעוצמה יהודית והגיע לידי וואלה נכתב כי "הדברים לעיל שיוחסו על ידכם למרשתנו הם שקר גמור ובדיה מוחלטת הנטולים כל בסיס עובדתי. הצגתה של מרשתנו כמי ש"חיבקה מחבלים", כביכול, ו"רוצחי ילדים עם דם על הידיים", הוא מעשה שפל שנעשה בכוונה להכפישה ולעשותה מטרה לשנאה. לפיכך, מעשיכם מהווים פרסומי לשון הרע כהגדרת מונח זה בחוק איסור לשון הרע, תשכ"ה-1965, וזאת ברף החומרה הגבוה ביותר". עוד נכתב כי "לא מדובר באמירה ספונטנית שהוצאה מהקשר ולא בפליטת פה בריאיון בתקשורת אלא בפרסום מתוכנן ויזום שהטקסט שלו הוכן בקפידה מראש ואשר הופק וצולם על ידכם. טרם הפצתם ברבים של הסרטונים בין היתר בחשבונותיכם ברשתות חברתיות, אף הוספו להם כתוביות, על מנת לוודא שאיש מהנחשפים אליו לא יפספס את דברי הדיבה החמורים שהוטחו במרשתנו".

מיכאלי דורשת שהסרטונים יוסרו מכל הפלטפורמות, החשבונות והערוצים וכן שתפורסם "הודעת התנצלות שבמסגרתה תחזרו באופן ברור, מלא ובלתי מסויג, מדברי הדיבה הכוזבים שהפצתם כלפי מרשתנו, כאילו "חיבקה מחבלים" ו"רוצחי ילדים עם דם על הידיים". במקביל לפרסומה כאמור, הנכם נדרשים גם לשגר הודעה זו לכל הכתבים וגופי התקשורת, שלהם העברתם את הסרטונים הנ"ל". במכתב מזהיר בא כוחה כי במידה והסרטונים לא יוסרו; זה ילמד "על כוונת הזדון בפרסומי הדיבה, תוסיף לנזקיה המתגבשים של מרשתנו ובהתאם לכך תכלכל היא את צעדיה המשפטיים בהתאם".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
עמיחי אליהו, השבעת הממשלה, 29 בדצמבר 2023. ראובן קסטרו
"מוטב כי תכה על חטא במקום לאיים בתביעות סרק". אליהו/ראובן קסטרו

מטעמו של השר אליהו נמסר בתגובה: "הגברת מרב מיכאלי, שנפגשה עם גורמים עוינים ברמאללה. ובמשך כהונתה בכנסת ישראל נתנה רוח גבית לטרור בעצם התנגדותה להגדרת ארגוני טרור ככאלה, למרות עמדת מערכת הביטחון. מוטב כי תכה על חטא במקום לאיים בתביעות סרק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully