וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמטכ"ל נועד עם מזכ"לי תנועות הנוער: "הכוח שלנו הוא האנשים והלכידות"

עודכן לאחרונה: 10.8.2023 / 10:16

הלוי הדגיש בפגישה את החשיבות של אי הכנסת פוליטיקה לצה"ל: "חשוב לנו להיות צבא העם". מזכ"ל מועצת תנועות הנוער: "צריך להמשיך לחיות יחד גם אחרי משברים. ברור לנו שהקשר בין כולנו חייב להתקיים"

בוידאו: הרמטכ"ל: "צה"ל צריך גם את מי שקיבל החלטה לא להתייצב"/דובר צה"ל

הרמטכ"ל הרצי הלוי נפגש ביום שלישי עם מזכ"לי תנועות הנוער בישראל, בצל הקרע החברתי והקריאות להפסקת השירות בצה"ל. הלוי שוחח עמם על הלכידות בצבא ברקע המהפכה המשפטית והצדדים סיכמו על שיתופי פעולה בנושא.

בפגישה נכחו גם ראש אכ"א אלוף יניב עשור, קצין חינוך ונוער ראשי תא"ל אופיר לויוס, דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי ובכירים נוספים. תנועות הנוער ששלחו נציגים לאירוע הן הצופים, הנוער העובד והלומד, בני עקיבא, השומר הצעיר, דרור ישראל, האיחוד החקלאי, מכבי צעיר, המחנות העולים, בית"ר, עזרא ואריאל.

הרמטכ"ל הרצי הלוי, כנס הרצליה, 23 במאי 2023. גלעד קוולרצ'יק, עיבוד תמונה
"כוחנו בלכידות". הרצי הלוי/עיבוד תמונה, גלעד קוולרצ'יק

"הכוח שלנו ביחס לצבאות אחרים הוא באנשים ובלכידות", אמר הרמטכ"ל בפגישה. "חשוב לנו להיות צבא העם, המודל הזה צריך להיות כך שנים קדימה. זה לא עניין כמותי, אלא עניין איכותי. בהסתכלות קדימה אנו זקוקים ליותר אנשים איכותיים, נוער שרוצה לעשות שירות משמעותי, אנו מדגישים את השירות הקרבי כראשון במעלה".

מזכ"ל מועצת תנועות הנוער נפתלי דרעי אמר באירוע כי "אנחנו עסוקים כל הזמן בשאלה איך ממשיכים לחיות יחד גם אחרי משברים. ברור לנו שהקשר בין כולנו חייב להתקיים. לנו יש את הפלטפורמה, שלצערנו לא רואים אותה בחברה הישראלית. אי התייצבות מסוכנת למדינת ישראל וכולנו קוראים להשאיר את צה"ל מחוץ למשחק הפוליטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully