וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופטת נהגה ללא רישיון רכב - והועמדה לדין בבית המשפט בו היא מכהנת

עודכן לאחרונה: 9.8.2023 / 16:20

שופטת בית משפט השלום בחיפה נתפסה על ידי שוטר תנועה של מחוז חוף, שלא עשה לה הנחות. לצורך הקראת כתב האישום שהוגש נגדה - היא הייתה אמורה להתייצב בביהמ"ש אצל אחד מעמיתיה לעבודה. אבל, נשיאת העליון חיות הורתה על העברת התיק לבימ"ש אחר, "מטעמים של מראית פני הצדק"

חוה מרצקי. הנהלת בתי המשפט, אתר רשמי
השופטת חוה קלמפרר-מרצקי/אתר רשמי, הנהלת בתי המשפט

שוטר תנועה שעצר באחרונה את השופטת חוה קלמפרר-מרצקי כשהיא נוהגת ברכב סיטרואן שחור ברחוב שיבת ציון בחיפה, סמוך לבית המשפט בו היא מכהנת כשופטת, מצא כי היא נוהגת בו ללא רישיון רכב בתוקף, כשרישיון הרכב שלה פקע כשנתיים קודם לכן, בחודש יולי 2021.

האירוע התרחש בחודש מאי מוקדם יותר השנה. השוטר הנחוש לא עשה לשופטת הנחות ורשם לה דו"ח. מאוחר יותר, כתב אישום הוגש נגד קלמפרר-מרצקי בבית משפט השלום בחיפה, והשבוע היא הייתה אמורה להתייצב בבית המשפט להקראת כתב האישום נגדה, אצל עמיתה, השופט אור לרנר.

אלא שבבית המשפט העליון, הורתה אמש (שלישי) הנשיאה אסתר חיות על העברת התיק מבית המשפט בחיפה, לאחד מבתי משפט השלום לתעבורה במחוז צפון, "בהתאם להחלטת נשיא בתי משפט השלום במחוז זה", וזאת "מטעמים של מראית פני הצדק ונוכח מועד הדיון הקרוב בהליך". נשיאת בתי משפט השלום בחיפה היא שהפנתה את נשיאת העליון חיות לתיק שנפתח בחודש יוני.

היכל המשפט בחיפה, 2016. ללא, אתר רשמי
היכל בית המשפט בחיפה/אתר רשמי, ללא

השופטת קלמפרר-מרצקי, תושבת חיפה בת 54, היא משפטנית מוכרת ומוערכת, שבעברה כיהנה כיו"ר המועצה הארצית של לשכת עורכי הדין, ויו"ר ועדת האתיקה במחוז חיפה של לשכת עורכי הדין. היא מכהנת כשופטת מאז מרץ 2022.

עורכת הדין בלהה (בילי) מצגר, המייצגת את השופטת בהליך, מסרה לוואלה! בתגובה: "מדובר בעבירה טכנית של רכב שרשום על שמה של כבוד השופטת, אך לא נמצא בשימושה. בכל מקרה ששופט או בן משפחתו מקרבה ראשונה נמצא בהליך משפטי, התיק מועבר על ידי הנשיא למחוז שיפוט אחר וזה למען מראית הצדק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully