וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שב"כ סיכל תשתית טרור של תושבי השטחים שתכננו פיגועים בישראל

עודכן לאחרונה: 8.8.2023 / 16:00

הארגון התיר לפרסום כי בחודשים האחרונים נעצרו כמה פלסטינים מיהודה ושומרון שתכננו פיגועים נגד אזרחים ישראלים, בהנחייתו של פעיל החזית העממית מלבנון, עלאם כעבי. כעבי שוחרר מהכלא במסגרת עסקת גלעד שליט

שב"כ התיר לפרסם היום (שלישי) כי בפעילות משותפת של השירות ושל צה"ל נעצרו בחודשים האחרונים כמה פלסטינים תושבי יהודה ושומרון שתכננו פיגועים נגד אזרחים ישראלים. זאת בהנחייתו של עלאם כעבי, פעיל החזית העממית משכם במקור, שגורש לרצועת עזה במסגרת עסקת שליט ושוהה בימים אלה בלבנון.

כעבי הוביל פעילות טרור בשטחי יהודה ושומרון, במסגרתה הוא גייס פעילי טרור פלסטינים, שחלקם אף מקרב קרובי משפחתו, לטובת ביצוע פיגועים כנגד ישראלים. במסגרת הזו נחקרו בשב"כ כמה פעילים ובהם מראד כעבי, תושב מחנה הפליטים בלאטה שבשכם, קרוב משפחתו של עלאם וחאלד אבו אלהיג'א, תושב ג'נין.

בחקירתו בשב"כ של מראד כעבי עלה כי הונחה על ידי עלאם לבצע פיגועי ירי. במסגרת החקירה הוסגרו שני נשקים מסוג M16 שהיו ברשות הפעילים. בחקירתו של חאלד אבו אלהיג'א, עלה כי גויס על ידי עלאם לבצע פיגועים ולעמוד בראש חולייה צבאית שתפעל באזור ג'נין. בגין עבירות חמורות אלו, הוגשו כנגד השניים כתבי אישום בבית המשפט הצבאי בשומרון.

שב"כ סיכל תשתית טרור שתכננה לבצע פיגועים בישראל, בהם פיגוע ירי, ואכוונה ע"י פעיל החזית העממית מלבנון. שב"כ
העצורים הפלסטינים/שב"כ

בחקירתו בשב"כ של מראד כעבי, עלה כי הונחה על ידי עלאם לבצע פיגועי ירי. במסגרת החקירה הוסגרו שני נשקים מסוג M16 שהיו ברשות הפעילים. בחקירתו של חאלד אבו אלהיג'א, עלה כי גויס על ידי עלאם לבצע פיגועים ולעמוד בראש חולייה צבאית שתפעל באזור ג'נין. בגין עבירות חמורות אלו, הוגשו כנגד השניים כתבי אישום בבית המשפט הצבאי בשומרון. בנוסף לכעבי ואבו אלהיג'א, נעצרו פלסטינים נוספים שפעלו לקדם פעילות טרור בהנחיית עלאם.

  • עוד באותו נושא:
  • שב"כ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully