וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעשים ברבריים": גרמני שכלא את אשתו במשך 12 שנים נעצר בצרפת

עודכן לאחרונה: 8.8.2023 / 8:55

הרשויות אמרו כי האישה, גם היא גרמנייה, אותרה חצי ערומה ומגולחת בחדר שינה בבית פורבך, סמוך לגבול. היא הצליחה להתקשר למשטרה בארצה, שהזעיקה את עמיתיה בצרפת. הגבר, בן 55, חשוד בכליאה, אונס ועינויים של אשתו בת ה-53

העיירה פורבך, צרפת. רויטרס
הגבר סיפר לשכנים שאשתו חולה וצורחת מכאבים. העיירה פורבך/רויטרס

משטרת צרפת עצרה אזרח גרמני בחשד שכלא את אשתו בביתם במדינה במשך 12 שנים. מקור במשטרה אמר לסוכנות הידיעות הצרפתית כי האישה, גם היא גרמנייה, הייתה עירומה למחצה וראשה מגולח כשהשוטרים מצאו אותה בחדר השינה, שהיה סגור בחוטי מתכת, בבית בפורבך, לא רחוק מהגבול עם גרמניה.

הגבר בן ה-55 נעצר בחשד לחטיפה ועבירות נוספות. המקור המשטרתי הוסיף כי האישה, בת 53, הצליחה ככל הנראה להשיג גישה לטלפון והתקשרה למשטרה בגרמניה, שהזעיקה את עמיתיהם בצרפת.

התובע המקומי, אוליבייה גלדי, אמר בתום בדיקה רפואית שעברה האישה כי מצבה "לא טוב". הוא הוסיף כי המשטרה בוחנת טענות לכליאה, אונס, עינויים ו"מעשים ברבריים" שביצע נגד אשתו. לפי דיווחים בתקשורת הצרפתית, המשטרה מצאה מעין יומן בדירה, שבו לפי ההערכות תיעד הגבר את מעשיו, כולל הפעמים שנתן לאשתו אוכל.

התובע הדגיש כי למרות הדיווחים בתקשורת המקומית, מוטות המתכת שנמצאו בדירה שימשו לכליאת תשעת החתולים שהתגוררו בה ולא לכליאת האישה. הוא אף דחה דיווחים אחרים, ואמר כי השוטרים לא מצאו עקבות של דם או אלימות בדירה. לדבריו, הגבר היה מובטל ועבד בעבר בתעשייה הגרמנית. בערוץ BFM הצרפתי דווח כי הוא מוחק במעצר בעיר מץ שבמזרח המדינה.

העיתון הגרמני "בילד" ראיין שכנים של השניים, שסיפרו כי האיש אמר להם שאשתו חולה בסרטן ו"צורחת מכאבים בגלל מחלתה". אלישיה, אחת השכנות, סיפרה לסוכנות הידיעות הצרפתית שהאישה מעולם לא יצאה מהבית. אף שהיא שמעה צעקות, היא חשבה שהן נגרמו מהמחלה והיא תיארה את הגבר כאדם "מנומס מאוד ונחמד".

אריקה, שכנה נוספת שמתגוררת ברחוב סמוך, סיפרה שהיא ראתה את האישה בפעם האחרונה "לפני עשר שנים", והיא חשבה שהיא "אולי מתה או עזבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully