וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיחור של יממה - נתניהו שוחח עם ראש שב"כ: "גיבה את אנשי השירות"

עודכן לאחרונה: 7.8.2023 / 17:25

ראש הממשלה שוחח עם רונן בר, לאחר שבימים האחרונים, בר ואנשי השירות היו נתונים תחת מתקפה חריפה מצד כמה מחברי הקואליציה, ביניהן חברות הכנסת גוטליב וסון הר-מלך. "נתניהו גיבה אותו ואת אנשי השירות על העבודה החשובה שהם עושים למען ביטחון אזרחי ישראל"

בווידאו: כל אדם זועם עם גישה לאינטרנט עשוי להפוך למפגע/שבוע הסייבר אוניברסיטת תל אביב

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח היום (שני) עם ראש שב"כ רונן בר, זאת, לאחר שבימים האחרונים, בר ואנשי השירות היו נתונים למתקפה חריפה מצד כמה מחברי הקואליציה, ביניהם חברות הכנסת טלי גוטליב ולימור סון הר-מלך (הציונות הדתית), שטענו בין היתר, כי "עומק ה'דיפ סטייט' הגיע לראש השב"כ ולראשי צה"ל".

"ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם ראש השב"כ רונן בר וגיבה אותו ואת אנשי השירות על העבודה החשובה שהם עושים למען ביטחון אזרחי ישראל מסביב לשעון", נמסר מטעם לשכת נתניהו.

במהלך השיחה, כך לפי ההודעה שפורסמה מטעם לשכת נתניהו, ראש הממשלה לא התייחס להרג הפלסטיני בכפר בורקה ביום שישי האחרון - בו חשודים במעורבות שני המתנחלים יחיאל אינדור ואלישע ירד, מי שכיהן עד לאחרונה כדובר של חברת הכנסת לימור סון הר-מלך.

ראש השב"כ רונן בר,שבוע הסייבר, אוניברסיטת תל אביב.. שבוע הסייבר, אוניברסיטת תל אביב, אתר רשמי
ראש שב"כ רונן בר. הואשם ב"חבירה" ל"דיפ סטייט" ול"שמאל"/אתר רשמי, שבוע הסייבר, אוניברסיטת תל אביב

בימים האחרונים כך יצוין, שורה של חברי כנסת מהקואליציה פרסמו הודעות בהן גיבוי את שני החשודים ברצח הצעיר הפלסטיני קוסאי ג'מאל מעטאן ביום שישי, תוך שהם מותחים ביקורת על אנשי כוחות הביטחון ועל העומדים בראשם.

בין התומכים, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, שקרא להעניק לחשודים צל"ש. כאמור, חלק מאותם חברי כנסת לא הסתפקו בהודעות תמיכה וגיבוי לחשודים, והוסיפו לתקוף את צה"ל ומפקדיו, כמו גם את ראש שב"כ רונן בר, אותו האשימו ב"חבירה לשמאל".

בנוסף לשר בן גביר, גם חברי הכנסת טלי גוטליב ובועז ביסמוט (הליכוד), אורית סטרוק (הציונות הדתית), לימור סון הר-מלך (הציונות הדתית) ועמיחי אליהו (עוצמה יהודית) פרסמו הודעות מטעמם בהם מתחו ביקורת על אלו המאשימים בהריגה את את שני החשודים ברצח הצעיר הפלסטיני, וטענו כי מדובר היה בהגנה עצמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully