וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום יוגש נגד החשוד ברצח יבגני סטפנוב בחיפה

עודכן לאחרונה: 7.8.2023 / 22:12

כתב אישום יוגש נגד החשוד ברצח יבגני סטפנוב בחיפה/מערכת וואלה!

כתב אישום יוגש היום נגד מייקל מאיירס, החשוד ברצח יבגני סטפנוב בשדרות מוריה בחיפה שאירע בחודש שעבר. זאת לאחר שהיום (שני) הוגשה נגדו הצהרת תובע. על פי החשד, הרצח בוצע על רקע כספי או רומנטי, עקב קשרים שניהל סטפנוב עם בתה של בת הזוג של מיירס. עם הגשת ההצהרה, המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו.

לבקשת המשטרה האריך בית משפט השלום בעכו את מעצרו של החשוד מעת לעת ולתקופה העולה על 30 ימי מעצר, באישור היועץ המשפטי לממשלה והבוקר כאמור הגישה פרקליטות מחוז חוף באמצעות המשטרה לבית משפט המחוזי בחיפה הצהרת תובע בעבירות המיוחסות לו.

ראש צוות החקירה בימ"ר חוף רפ"ק ביאן מולא: "אירוע הירי בחיפה שהוביל לרצח בשעת בוקר מוקדמת גרם לבהלה וחשש לאירוע ביטחוני. מיד שהבנו כי מדובר באירוע פלילי פתחנו בחקירה מאומצת על מנת להתחקות אחר החשוד והבאנו למעצרו המהיר. ההליך החקירתי ומלאכת איסוף הראיות הבשילו לכדי הגשת הצהרת תובע בכוונה להגיש כתב אישום ברצח ולהביא את החשוד לדין".

מייקל מיירס. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מייקל מיירס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

סטפנוב, תושב קרית ים בן 39, נורה למוות בתחילת חודש יולי. חקירה ראשונית בשטח העלתה כי הקורבן נורה בידי גבר חמוש באקדח שנמלט רגלית לאחר מכן לעבר אחד הרחובות הסמוכים. אזרח חמוש בנשק שהיה במקום ירה לעבר החשוד כיוון שחשב שמדובר במחבל. החשוד שנמלט לא נפגע מהירי. זמן קצר לאחר הרצח עצרו בלשי ימ"ר חוף בדירה בטירת כרמל תושב קריית מוצקין (37) ושתי תושבות טירת כרמל (24,45) החשודים במעורבות במעשה. בתאריך 19.7.23 עצרו בלשי הימ"ר חשוד נוסף במעורבות במעשה, תושב רחובות בן 38.

החשוד העיקרי, מייקל מאיירס" כשמו של הרוצח הסדרתי הבדיוני שמופיע בסדרת סרטי האימה "ליל המסכות", בחר את שמו בעצמו. הוא שירת במג"ב, אבל למרות העבר המשטרתי, יש לו היסטוריה ארוכה של הסתבכויות עם החוק.

לפי כתב האישום שהגישה מח"ש נגדו ושבו הורשע ב-2011 בבית משפט השלום בבאר שבע, במהלך שירותו של מיכאיל-מיכאל-מייקל כשוטר מג"ב, הוא תקף חבר של חברתו לשעבר, נתן לו אגרוף לפנים, הפיל אותו תוך שראשו נחבט בקיר והוא איבד את הכרתו ואחר כך הכה אותו עוד בבעיטות ובאגרופים. סנגורו דאז טען כי הוא "בא לעזור לאותה חברה מאיומיו של אותו אדם", ממש כפי החשד החדש, ברצח של יבגני סטפנוב.

  • עוד באותו נושא:
  • חיפה
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully