וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדר מיון קדמי יוקם בשדרות: "מענה ראשוני במצב חירום"

עודכן לאחרונה: 7.8.2023 / 11:36

ראש העיר הודיע על המהלך, לאחר שהוקצו בשבילו שישה מיליון שקלים נוספים. תושבי העיר שיבואו לחדר המיון שיוקם יקבלו טיפול ראשוני ויפונו למרכזים רפואיים אחרים בדרום. לדברי דוידי, הקמת חדר המיון תסייע גם בזמני שגרה. "ימנע נסיעה מסוכנת תחת אש"

יירוטי רקטות בשדרות, 13 במאי 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ראש עיריית שדרות אלון דוידי הודיע היום (שני) כי יוקם חדר מיון קדמי בעיר, משם יפונו מטופלים למרכזים רפואיים בדרום. חדר המיון יוקם בעזרת הקצאה של שישה מיליון שקלים. "יש חשיבות מכרעת לצעד בהגנה על חיי התושבים, מתן מענה רפואי ראשוני ומניעה של נסיעה מסוכנת תחת אש במצבי הסלמות ביטחוניות", נמסר בהודעת ראש העיר.

"גם בימי שגרה, חדר המיון הקדמי יקל רבות במקרים של פציעות ויסייע לחולי הדיאליזה ובמצבי חירום הוא ייתן מענה ראשוני ולעתים ייתר את ההגעה לבתי החולים", הוסיף דוידי.

זירת נפילת רקטה, שדרות, 2 במאי 2023. איחוד הצלה
זירת נפילת רקטה בשדרות. מאי 2023/איחוד הצלה

שר הבריאות משה ארבל בירך על המהלך: "ההחלטה לתקצב ולהקים מרכז רפואי בשדרות שיתן מענה רפואי איכותי לתושבים גם במהלך שעות הערב והלילה, היא בשורה חשובה לתושבי העיר בפרט ולנגב המערבי בכלל".

יו"ר הקואליציה אופיר כץ בירך על ההקמה ותיאר את המהלך. "מרגע שפנה אליי ראש עיריית שדרות, פעלתי באינטנסיביות בכדי להביא להשגת התקציב, ואני שמח שהצלחתי", אמר. "יש משמעות אדירה לבשורה שאנחנו מביאים היום. שידעו תושבי שדרות שיש מי שנלחם למענם".

  • עוד באותו נושא:
  • שדרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully