וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר החוץ בריאיון לעיתון סעודי: "נתניהו ובן סלמאן יעשו היסטוריה"

עודכן לאחרונה: 6.8.2023 / 12:42

השר אלי כהן התראיין לעיתון "אילאף" והתייחס להסכם נורמליזציה אפשרי עם ריאד: "העניין הפלסטיני לא יהיה מכשול לשלום עם סעודיה". לגבי ביקור עתידי של שר החוץ הסעודי בישראל אמר כהן: "יהיה כיום חג"

בווידאו: איראן וסעודיה החליטו על חידוש הקשרים ופתיחת השגרירויות/רויטרס

שר החוץ אלי כהן התראיין לעיתון הסעודי "אילאף" ואמר כי "ראש הממשלה נתניהו ובן סלמאן יעשו היסטוריה". בריאיון שפורסם היום (ראשון), התייחס השר להסכם נורמליזציה עתידי בין ערב הסעודית לישראל וציין כי "העניין הפלסטיני לא יהיה מכשול לשלום עם סעודיה".

מלבד נרמול היחסים עם סעודיה, התייחס השר כהן בריאיון לסוגיה הפלסטינית, איראן והמתיחות בגבול הצפון. בנוסף התייחס לנושא הרפורמה המשפטית והצגתה בעולם.

שר החוץ אלי כהן, נתב"ג, 2 בפברואר 2023. ראובן קסטרו
"נסראללה חלש, איראן - סרטן". אלי כהן/ראובן קסטרו

השר כהן הדגיש כי ממשלת נתניהו הביאה לישראל שלושה הסכמי שלום וכי ראש הממשלה ובן סלמן יעשו היסטוריה. לגבי ביקור עתידי של שר החוץ הסעודי בישראל אמר: "ביקור של שר החוץ הסעודי בישראל בעתיד יהיה כיום חג".

השר כהן התייחס גם למתיחות מול חיזבאללה בגבול הצפוני ואמר: "נסראללה חלש, ונושא האוהלים הוא פרובוקציה שלו. נסראללה מתחבא בבונקר כמו עכבר. ישראל יכולה להחזיר את לבנון לתקופת האבן".

בהקשר של איראן אמר השר כהן כי "איראן היא הגורם המממן הראשי של טרור באזור ובעולם, היא כמו סרטן - הורסת כל מדינה שהיא נכנסת אליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully