וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא חמק מהחוק באיטליה 11 שנה. אהבתו לקבוצת הכדורגל שלו הסגירה אותו

עודכן לאחרונה: 6.8.2023 / 15:48

וינצ'נזו לה פורטה, בן 60, שנידון ל-14 שנות מאסר על חברות בארגון פשע ועבירות נוספות, הקים לו חיים חדשים ביוון - אך לא התאפק כשנאפולי זכתה באליפות ותועד חוגג את הזכיה מחוץ למסעדה, ובכך חשף את זהותו ונעצר. "תשוקתו לכדורגל ולנאפולי בגדה בו"

הפושע האיטלקי הנמלט לה פורטה חוגג את זכייתה של נאפולי באליפות מחוץ למסעדה באי קורפו, מאי 2023. משטרת איטליה, אתר רשמי
המשטרה חיכתה שיעשה צעד שגוי. לה פורטה (באמצע) חוגג את הניצחון של נאפולי, מאי/אתר רשמי, משטרת איטליה

פושע נמלט, שהיה ברשימת האנשים המבוקשים ביותר באיטליה, נתפס ביוון אחרי שתועד חוגג את זכייתה של קבוצת הכדורגל של נאפולי באליפות - כך אמרה אתמול (שבת) המשטרה באיטליה. לפי המשטרה, וינצ'נזו לה פורטה, בן 60, היה במנוסה במשך 11 שנים, והוא "נחשב לבעל קשרים קרובים" לארגון הפשע המאורגן קאמורה בנאפולי. הוא נידון בהעדרו ל-14 שנות מאסר על חברות בארגון פשיעה, העלמות מס והונאה.

המשטרה בנאפולי מסרה כי היא "מעולם לא ויתרה" עליו, כשעקבה אחר תנועותיו הפיננסיות וברשת, ו"חיכתה שהוא יעשה צעד שגוי". "מה שבגד בו הייתה התשוקה שלו לכדורגל ולנאפולי", אמרו במשטרה, אחרי שלה פורטה, שהיה ברשימת מאה המבוקשים המסוכנים ביותר באיטליה, נעצר באי קורפו.

אחרי 33 שנים של המתנה, נאפולי זכתה במאי באליפות הסרייה A, הראשונה מאז ימיו של דייגו מראדונה. "לה פורטה לא יכול היה שלא לחגוג. המשטרה זיהתה אותו בתמונה שצולמה מחוץ למסעדה", אמרו במשטרה.

בתמונה תועד הפושע הנמלט אוחז בצעיף בצבעי לבן וכחול של הקבוצה כשהוא חובש כובע בייסבול, אבל החוקרים היו בטוחים בזהותו. בעזרת עמיתיהם היוונים, המשטרה החלה לעקוב אחר לה פורטה. משטרת יוון מסרה כי הוא נעצר ביום שישי, בעת שרכב על האופנוע שלו.

כעת הוא נמצא כעת במעצר וממתין להסגרתו לאיטליה לריצוי עונשו. עורך דינו של לה פורטה אמר לסוכנות הידיעות אי-פי כי הוא "הוא הקים משפחה חדשה ביוון. יש לו ילד בן תשע והוא עובד כטבח כדי להסתדר. הוא סובל ממחלות לב. אם הוא יוסגר, הוא ומשפחתו תיהרס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully