וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התורם הראשי של פורום קהלת הודיע על הפסקת התמיכה בו: "צו השעה - תיקון הקרעים שנפערו"

עודכן לאחרונה: 4.8.2023 / 12:17

המיליארדר האמריקני ארתור דנצ'יק הודיע שיפסיק לתמוך במכוני המחקר בישראל, ובפורום קהלת בפרט. "כשהחברה מפולגת באופן שמסכן את הדמוקרטיה, צו השעה הוא להתמקד בקירוב לבבות", מסר. קהלת: "בסיס התרומות לפורום רחב וגדל בהתמדה"

מחאת המילואימניקים מחוץ לבנייני פורום קהלת בירושלים, 9 במרץ 2023/מחאת המילואימניקים אחים לנשק

התורם הראשי של "פורום קהלת", המיליארדר האמריקני ארתור דנצ'יק, הודיע שיפסיק לתמוך במכוני המחקר בישראל, ובפורום קהלת בפרט. כך פורסם הבוקר (שישי) לראשונה אצל אדריאן פילוט ב"כלכליסט". בעבר, דנצ'יק תמך בארגונים שונים ומגוונים כמו "מכון הרטמן" ואחרים.

"לאורך כל חיי תמכתי במגוון ארגונים שמקדמים את חירויות הפרט וחופש כלכלי לכל אדם", נמסר מטעמו של דנצ'יק. "כשהחברה מפולגת באופן שמסכן את הדמוקרטיה, צו השעה הוא להתמקד בקירוב לבבות ובתיקון הקרעים שנפערו בלכידות החברתית", הוסיף.

"החלטתי להפסיק את תמיכתי במכוני מחקר בישראל, בכלל זה גם פורום קהלת. אני מאמין שבעת הזו, הדבר הנחוץ ביותר למדינת ישראל, הוא איחוי השסעים ושיקום האחדות הלאומית".

מפגינים נגד המהפכה המשפטית חסמו את משרדי פורום קהלת, 9 במרץ 2023. מחאת המילואמניקים אחים לנשק, אתר רשמי
מפגינים נגד המהפכה המשפטית חסמו את משרדי פורום קהלת. מרץ 2023/אתר רשמי, מחאת המילואמניקים אחים לנשק

בהקשר זה, יצוין כי בניגוד לפרסומים שונים, בהם גם ב"ניו יורק טיימס", מקורבים לדנצ'יק הבהירו כי ג'פרי יאס, שותפו העסקי של דנצ'יק שהוזכר בפרסומים כתורם לקהלת, מעולם לא תרם לארגון.

מפורום קהלת נמסר בתגובה להודעתו של דנצ'יק: "איננו מגיבים לגבי התורמים לפורום קהלת. בסיס התרומות לפורום רחב וגדל בהתמדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully