וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני פלסטינים מואשמים בשורת פריצות וגניבות סמוך לבית שמש | תיעוד

עודכן לאחרונה: 4.8.2023 / 11:20

על פי כתב האישום, שני הצעירים הצטיידו בכפפות ובבדים כדי לכסות את פניהם ויצאו למסע פריצות במושב זנוח. הם נכנסו בניגוד לחוק לשני בתים ושלוש מכוניות, וגנבו מחשבים, טלפונים ונעליים. לוחמי מג"ב של תחנת מטה יהודה במחוז ירושלים עצרה את השניים בתום מרדף

שני שוהים באופן לא חוקי מואשמים בשורת פריצות וגניבות | תיעוד/צילום: דוברות המשטרה

יחידת התביעות המשטרתית הגישה אתמול (חמישי) לבית משפט השלום בירושלים כתב אישום נגד שני שוהים באופן לא חוקי, גאבר סראחין בן 24 ומוחמד בחיץ בן 28, תושבי יהודה ושומרון בגין ביצוע עבירות של גניבה, פריצה ועוד. על פי האישום, השניים הצטיידו בחודש שעבר בכלי פריצה, כפפות ובדים כדי לכסות את פניהם. הם הגיעו למושב זנוח שסמוך לבית שמש והחלו במסע פריצות.

תחילה ניסו השניים לפרוץ לרכב פרטי ללא הצלחה ונכנסו לבית סמוך וגנבו מחשב נייד, טלפונים וצרור מפתחות של המכונית איתו פתחו אותה, אך לא מצאו בה דבר לגנוב. לאחר מכן לבית אחר, גנבו ממנו נעליים ואז גם נכנסו לרכב נוסף ממנו גנבו גלאי מתכות. בהמשך פרצו לשתי מכוניות נוספות, בשיטה שאינה מוכרת למשטרה, וגנבו מהם מחשב נייד, טלפונים ניידים וגישה למטבעות וירטואליים. בשלב זה החליטו הנאשמים לעזוב את המקום והתקשרו לאדם אחר, שאסף אותם מתחנת דלק בכניסה ליישוב עד שנעצרו בתום מרדף של לוחמי מג"ב של תחנת מטה יהודה במחוז ירושלים.

סנ"צ יוסי עורקבי, מפקד תחנת מטה יהודה במחוז ירושלים, מסר: "שוטרי מג"ב של תחנת מטה יהודה במחוז ירושלים משקיעים מגוון כוחות, משאבים ואמצעים למאבק בפשיעה ועבירות הרכוש באזור המועצה האזורית מטה יהודה. מדובר בפעילות שהניבה תוצאות משמעותיות, ובזכות חקירה יסודית של שוטרי מג"ב תחנת מטה יהודה, אותרו הנאשמים שנתפסו בשעת מעשה בהתפרצויות לבתים וכלי רכב וברשותם נתפס רכוש רב. כנגד הנאשמים הוגשו כתבי אישום על ידי יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ירושלים ומעצרם הוארך עד לתום ההליכים. נמשיך לפעול נגד עברייני הרכוש במטרה לשמור על שלום הציבור ורכושו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully