וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויצמן הודיע: אני תומך בשרון

3.1.2001 / 7:01

"במדינה צריך סדר", אמר הנשיא לשעבר, שלפני שנה וחצי תמך בגלוי בראש הממשלה הנוכחי, אהוד ברק; מעריך ששרון ימשיך בקידום תהליך השלום ומקווה שיוכל לעזור לו בכך

יו"ר הליכוד ומועמד המפלגה לראשות הממשלה, אריאל שרון, קיבל אתמול חיזוק משמעותי ביותר בדמותו של נשיא המדינה לשעבר, עזר ויצמן.

שני הפוליטיקאים הוותיקים נפגשו אתמול בתל אביב, לפי הזמנתו של ויצמן. הנשיא לשעבר אמר ל"הארץ" כי הוא מעריך ששרון הוא זה שיהיה ראש הממשלה הבא. לדבריו, זו תהיה הבחירה הנכונה מכיוון "שבמדינה צריך להיות סדר".

בנוגע לתהליך השלום, שכה יקר ללבו של ויצמן, הוא טען כי להערכתו שרון יפעל לקידומו של התהליך והוא אף יוכל לעזור לו בכך. על השינוי בעמדותיו מבחירות 99', בהן תמך בפומבי באהוד ברק, הוא אמר: "יש תהפוכות בחיים. אני חושב על מה שטוב למדינה, אבל כל מה שאומר רק יסבך אותי".

עם זאת, הבהיר ויצמן כי תמיכתו בשרון תהיה פסיבית, ואין בכוונתו לקחת חלק בתעמולת הבחירות.

הודעתו של ויצמן התקבלה על ידי שרון ביום נוסף בו הוא ניסה, ולעת עתה לא הצליח, לגייס למחנה תומכיו גנרלים במילואים. האלוף עמירם לווין, שנועד עמו בפעם השלישית, סירב להודיע על התמיכה בו. גם רב אלוף במילואים, דן שומרון, שנטל חלק בכנס של פרופסורים למען הליכוד, סירב להודיע בגלוי על תמיכתו ביו"ר המפלגה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully