וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שאושפז לפני כשבוע: השר לשעבר דוד לוי שוחרר מבית החולים

עודכן לאחרונה: 3.8.2023 / 22:07

לוי אושפז ביחידה לטיפול נמרץ לב בבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים. היום, מנהל היחידה לאי ספיקת לב בהדסה, פרופ' רביע עאסלי, עדכן כי לוי שוחרר לביתו במצב יציב. לוי חולה כליות ולב כבר שנים, ועובר דיאליזה באופן קבוע בשנה האחרונה במרכז הרפואי צפון

יו"ר מפלגת גשר מקווה לעבור את אחוז החסימה, למרות הסקרים: "היינו בעיקר בלבבות של האנשים בקמפיין, לא על שלטי חוצות"/צילום: שלומי גבאי, עריכה: תומר לוי

השר לשעבר, דוד לוי, שאושפז בשבוע שעבר ביחידה לטיפול נמרץ לב בבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים, שוחרר היום (חמישי) לביתו - כך נמסר מבית החולים. מנהל היחידה לאי ספיקת לב בהדסה, פרופ' רביע עאסלי, עדכן כי לוי שוחרר לביתו במצב יציב.

השר לשעבר אושפז לפני כשבוע כשמצבו יציב. אז נמסר מבית החולים כי הוא נמצא בהכרה מלאה ומלווה בבני משפחתו. לוי חולה כליות ולב כבר שנים, הוא עובר דיאליזה באופן קבוע בשנה האחרונה במרכז הרפואי צפון (לשעבר בית החולים פוריה).

דוד לוי עם בנימין נתניהו. סער יעקב, לשכת העיתונות הממשלתית
דוד לוי עם בנימין נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, סער יעקב

דוד לוי, ראשון נציגי המשפחה בפוליטיקה הישראלית, נולד במרוקו למשפחה ברוכת ילדים. בסוף שנות ה-50 עלתה המשפחה לארץ ונשלחה לבית שאן. לנוכח המצוקה הקשה, עסק דוד לוי בעבודות מזדמנות כפועל בחקלאות ובבניין, ובמקביל הפך לדמות בולטת במאבק כנגד הקיפוח של תושבי המקום, והצטרף לתנועת החרות.

בנובמבר 1969 נבחר לוי מטעם סיעת גח"ל (גוש חרות ליברלים) לכנסת ושימש בשורה של תפקידים ביצועיים, החל משר הקליטה וכלה בסגן ראש הממשלה, כשהוא מנצח על פרויקטים חברתיים כמו פרויקט שיקום שכונות שהקל על המצוקה בעיירות הפיתוח ושכונות המצוקה. כאשר הקים דוד לוי את מפלגת גשר בשנת 1995 הצטרף אליו גם אחיו מקסים שהיה ראש עיריית לוד וכיהן לצדו במשך שש שנים.

דוד לוי עצמו סיים את פעילותו הפוליטית בשנת 2006, לאחר 36 שנות כהונה רצופות. ואולם, עברו שלוש שנים בלבד עד ששוב היה נציג למשפחת לוי בכנסת - בתו הצעירה אורלי לוי אבקסיס, שנבחרה מטעם סיעת ישראל ביתנו. היא המשיכה לכהן ברציפות בכנסת מאז, תוך שהיא חוברת למפלגות שונות - עד שחזרה לבסוף לביתו הפוליטי של אביה כחברת כנסת מטעם הליכוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully