וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

13 פצועים מדריסה ודקירות במרכז קניות בדרום קוריאה

עודכן לאחרונה: 3.8.2023 / 17:54

צעיר בשנות ה-20 לחייו נעצר אחרי שפגע עם מכוניתו בעוברי אורח בעיר סאונגנאם הסמוכה לסיאול, ואז דקר אחרים במרכז סמוך. המניע לא ברור, אך המשטרה הגדירה זאת כ"אירוע טרור למעשה". בחודש שעבר נרצח אדם ועוד 4 נוספים נפצעו כשאדם חמוש בסכין תקף עוברי אורח בבירה

שוטר עומד בסמוך לזירה שבו צעיר דקר עוברי אורח בסאונגנם, קוריאה הדרומית, 3 באוגוסט 2023. רויטרס
שוטר עומד בסמוך לכלי הרכב שפגע בעוברי אורח, היום/רויטרס

לפחות 13 בני אדם נפצעו היום (חמישי) בקוריאה הדרומית כשנהג פגע עם מכוניתו בהולכי רגל ואז יצא ממנה והחל במסע דקירות במרכז קניות בעיר סאונגנאם. התוקף, בשנות ה-20 לחייו, נעצר, אך בשלב זה לא ידועים פרטים נוספים עליו או על המניע שלו. לפי דיווחים מקומיים, הוא סבל מבעיות נפשיות.

יון סונג-היון, בכיר במשטרת מחוז גיונגי שבדרום המדינה, אמר כי לפחות תשעה בני אדם נדקרו וארבעה נוספים נפצעו מפגיעת כלי הרכב באזור הומה אדם, בסמוך לרכבת התחתית בעיר. בתמונות מהזירה נראו יחידות פורנזיות בוחנות מרכז קניות פתוח, שבו נדקרו עוברי האורח, ומכונית לבנה עם חלון שבורה הייתה על מדרכה בסמוך לתחנת הרכבת התחתית בעיר, שנמצאת כ-20 ק"מ מהבירה סיאול.

בתגובה למתקפה, משטרת קוריאה הדרומית ערכה פגישה מקוונת עם מפקדי המשטרה האזוריים כדי לדון בדרכים להתמודד עם דקירות והתקפות אחרות נגד מטרות אקראיות. במהלך הדיון, מפקד המשטרה הלאומית, גנרל יון הי-קון, תיאר את המתקפה היום כ"מעשה טרור בפועל". לפי הודעת המשטרה, המפקדים דנו בהגברת הסיורים הליליים באזורי בילוי ובמקומות הומי אדם אחרים ובחיזוק מערכת מצלמות האבטחה.

בתקרית חריגה אחרת במדינה שאירעה בחודש שעבר, אדם חמוש בסכין דקר לפחות ארבעה הולכי רגל ברחוב בבירה, והרג אדם אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully