וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוקאין בשווי 100 אלף שקל ונשק בבית: קצין בקבע מואשם בסחר בסמים

עודכן לאחרונה: 3.8.2023 / 13:42

כתב אישום הוגש נגד קצין בדרגת סרן, שבמהלך החקירה נגדו מכר לסוכני מצ"ח סמים בשלוש הזדמנויות. בנוסף בחיפוש בביתו נמצאו גם רימוני מטול צה"ליים. הוא נעצר בחודש שעבר, התביעה הצבאית ביקשה להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים

בווידאו: בתום מרדף דרמטי: נעצר חשוד בהפעלת חממת סמים בבסיס בדרום/דוברות משטרת ישראל

התביעה הצבאית הגישה אתמול (רביעי) כתב אישום נגד קצין בדרגת סרן בשירות קבע בגין עבירות של סחר בסמים והוצאת נשק מרשות הצבא. על פי האישומים, הקצין מכר קוקאין, ובמהלך החקירה נגדו העביר לסוכני מצ"ח בשלוש הזדמנויות סמים וקיבל עבורם 100 אלף שקל. בחיפוש בביתו של הקצין אותרו שבעה רימוני מטול צבאיים.

עם הגשת כתב האישום, ביקשה התביעה הצבאית כי בית הדין הצבאי יורה על מעצרו של הקצין עד לתום ההליכים המשפטיים בעניינו. בשלב זה, נקצב המעצר עד ל-8 באוגוסט. הקצין נעצר בחודש שעבר, ושהה במעצר לאורך החקירה ועד להגשת כתב אישום.

המשטרה עצרה 4 חשודים במעורבות ברצח המנוחה ביאן עבאס בכפר כנ,א, 22 במאי 2023. דוברות משטרת ישראל, עיבוד תמונה
המשטרה עצרה 4 חשודים במעורבות ברצח המנוחה ביאן עבאס בכפר כנ,א, 22 במאי 2023/עיבוד תמונה, דוברות משטרת ישראל

בחודש עבר נעצרו 12 בני אדם בחשד לסחר בסמים, לאחר שבבתיהם נתפסו סמים בשווי כולל המוערך במאות אלפי שקלים. לפי החשד, הסחר התרחש בעיקר באיזורי דרום הארץ. הפשיטה על בתיהם התקיימה בתום חקירה סמויה של כשלושה חודשים, ולאחר שעלה החשד כי העצורים, בשנות ה-20 לחייהם, נהגו להגיע לאזור הדרום ובפרט לקריית גת מכל רחבי הארץ - על מנת לסחור בסמים ולהפיצם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully