וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרודו ואשתו מתגרשים אחרי 18 שנה: "החלטנו להיפרד אחרי שיחות רבות"

עודכן לאחרונה: 3.8.2023 / 8:28

ראש ממשלת קנדה הודיע במפתיע על פרידה מאשתו סופי, שזוגיותם הצבעונית אפיינה חלקים מכהונתו. "הם יישארו משפחה קרובה ויתמקדו בגידול ילדיהם בסביבה בטוחה, אוהבת ומשתפת פעולה"

ראש ממשלת קנדה, ג'סטין טרודו, במטה הבחירות של המפלגה הליברלית במונטריאול, קנדה. 21 בספטמבר 2021. רויטרס
המשפחה תצא לחופשה בימים הקרובים. טרודו, אשתו ושניים מילדיו אחרי הבחירות הקודמות ב-2021/רויטרס

ראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו ורעייתו סופי הודיעו היום (רביעי) במפתיע על פרידה, שמביאה אל סופן 18 שנות נישואים מתוקשרים של בני הזוג. "סופי ואני רוצים לשתף בעובדה שאחרי הרבה שיחות משמעותיות וקשות, קיבלנו את ההחלטה להיפרד", כתב טרודו באינסטגרם. סופי פרסמה הודעה כמעט זהה בחשבון האינסטגרם שלה.

מלשכתו של טרודו נמסר כי השניים חתמו על הסכם משפטי. "הם פעלו כדי להבטיח שננקטו כל הצעדים החוקיים והאתיים בנוגע להחלטתם להיפרד, וימשיכו לעשות זאת בהמשך. הם יישארו משפחה קרובה וסופי וראש הממשלה מתמקדים בגידול ילדיהם בסביבה בטוחה, אוהבת ומשתפת פעולההמשפחה תהיה יחד בחופשה, החל מהשבוע הבא", אמרו בלשכתו של טרודו, שביקש לשמור על פרטיות המשפחה.

טרודו, בן 51, וסופי גרגואר-טרודו, עיתונאית לשעבר בת 48, נישאו בסוף מאי 2005, שנתיים אחרי שהכירו. לזוג שלושה ילדים, הגדול שבהם בן 15. לטרודו יש גם הקבלות היסטוריות כואבות. אביו, ראש הממשלה לשעבר פייר טרודו, נפרד מאשתו מרגרט ב-1977, כשכיהן בתפקיד.

זהו אחד המשברים האישיים הגדולים ביותר שעבר טרודו מאז שהפך לראש ממשלה, במיוחד לאור העובדה שהוא מרבה להדגיש את חשיבות חיי המשפחה. ההכרזה על הפרידה הגיעה שבוע לאחר שטרודו ערך שינויים גדולים בממשלה שלו בניסיון לחזק את כוחה של מפלגתו הליברלית, שמפגרת בסקרים. יועציו של טרודו אמרו כי הוא נחוש להוביל את הליברלים לבחירות הבאות, שאמורות להיערך עד אוקטובר 2025.

ראש ממשלת קנדה, ג'סטין טרודו, ואשתו סופי, רוקדים בחגיגות יום העצמאות הקנדי בגבעת הפרלמנט באוטווה. רויטרס
"מערכות יחסים ארוכות טווח מאתגרות בכל כך הרבה מובנים"/רויטרס

טרודו היה רק בן 43 כשהתמנה לראשונה לראשות הממשלה בסוף 2015, והזוג שנוגע בסגנון לבוש אופנתי לכד במהירות את תשומת הלב של התקשורת העולמית. מגזין ווג פרסם כתבת פרופיל זוהרת של השניים בגיליון שלו מינואר 2016, עם תמונות שלהם מחובקים. בכתבה ארוכה במגזין על טרודו נכתב כי הוא "מדהים אנשים מסוימים עם גילויי החיבה הפומביים שלו כלפי אשתו".

בשנים הראשונות לתפקידו, הוא וסופי נראו לעתים קרובות יחד באירועים חברתיים ובנסיעות מעבר לים. בפברואר 2018, במהלך ביקור בהודו, השניים התלבשו בתלבושות צבעוניות ברוב הימים, מה שגרר הערות לעג בבית. עם זאת, טרודו הבהיר עוד לפני שהפך לראש הממשלה כי השניים התמודדו עם אתגרים, ואמר לתאגיד השידור הקנדי ב-2014 כי "הנישואים שלנו לא מושלמים, והיו לנו עליות ומורדות קשים".

בשנים האחרונות סופי צמצמה את ההופעות המשותפות עם בעלה וסימני הלחץ על הזוגיות שלהם היו ברורים. ביום נישואיהם בשנה שעברה, סופי כתבה ברשתות החברתיות כי "עברנו ימים שמשיים, סערות כבדות וכל מה שביניהם וזה לא נגמר". היא המשיכה: "מערכות יחסים ארוכות טווח מאתגרות בכל כך הרבה מובנים".

השניים נסעו יחד ללונדון במאי לרגל הכתרתו של המלך צ'ארלס והיו יחד כשנשיא ארצות הברית ג'ו ביידן ביקר בקנדה בסוף מרץ.

טרודו כינס מסיבת עיתונאים ביום שני ונסע ברכבת התחתית של טורונטו באותו לילה, אך אין לו הופעות פומביות מתוכננות ביומיים האחרונים. ביום שני האחרון הוא עדיין ענד את טבעת הנישואין שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully