וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני גברים ואישה נכנסו לחנות תכשיטים בפריז. הם יצאו עם שלל של מיליוני אירו

עודכן לאחרונה: 2.8.2023 / 8:48

השלושה, שהיו לבושים בחליפות ובשמלה, שדדו חנות של רשת פיאג'ט בבירת צרפת לאור יום. הם איימו על העובדים עם אקדח בעל משתיק קול, ונמלטו מהמקום ברגל. יחידה מיוחדת של המשטרה פתחה בחקירת השוד, אחד מני רבים שפקד את העיר בתקופה האחרונה

שוטרים עומדים בכניסה לחנות תכשיטים שנשדדה בפריז, צרפת, 1 באוגוסט 2023. רויטרס
שוטרים בכניסה לחנות שנשדדה בפריז, אתמול/רויטרס

שלושה גנבים "מהודרים" שדדו אתמול (שני) לאור יום חנות תכשיטים יוקרתית בלב שכונה אופנתית בפריז, ויצאו עם שלל בשווי מיליוני אירו - כך דיווחו כלי קשורת בצרפת.

השלישייה - שני גברים ואישה - נשאו אקדח עם משתיק קול כשנכסו לחנות של רשת פיאג'ט ברו דה לה פאי, הסמוך לבית האופרה ברובע השני של העיר. מקור משטרתי אמר לעיתון "לה פריסיאן" כי השודדים אילצו את העובדים לשכב על הרצפה, ולאחר מכן הם נמלטו רגלית. לפי ההערכות, שווי התכשיטים שגנבו מהתצוגה בחנות הוא בין עשרה ל-15 מיליון אירו. לא דווח על נפגעים.

החקירה הופקדה בידי יחידה BRB, החוקרת מעשי שוד מזוינים ופריצות. היא כבר מנהלת כמה חקירות מתוקשרות של מעשי שוד ולקיחת בני ערובה בפריז בחודשים האחרונים. רק לפני שלושה חודשים, נשדדה חנות תכשיטים של המותג היוקרתי "בולגרי" במרחק מאה מטר בלבד ממקום השוד של אתמול. גם השוד ההוא התרחש לאור יום, ושלושת השודדים החמושים נמלטו מהמקום על שני אופנועים.

בניגוד לפריצה לחנות של "בולגרי", הכנופיה ששדדה את החנות אתמול הייתה לבושה בהידור. על פי התקשורת המקומית, שני השודדים היו לבושים בחליפות אפורות בעוד שהשודדת הייתה לבושה בשמלה ירוקה ובמכנסיים שחורים.

סנדרין מרקוט, החברה באיגוד חנויות התכשיטים והשעונים בצרפת, אמרה בריאיון לטלוויזיה כי היא מודאגת מהעלייה במספר מעשי השוד. "אף שזה נכון שההיקף ירד באופן דרמטי במהלך השנים, מאז שהקורונה הסתיימה בשנתיים האחרונות, מספר מעשי השוד והפריצות הולך וגדל".

לפני פחות משבועיים, שוערה של נבחרת איטליה ופריס סנט ז'רמן, ג'אנלואיג'י דונארומה, ובת זוגו נכפתו בדירתם בפריז על ידי פורצים ששדדו מהם תכשיטים, שעונים ומוצרי יוקרה אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully