וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר נספה בשריפה בבניין מגורים בראש העין

עודכן לאחרונה: 1.8.2023 / 21:43

הגבר אותר ללא רוח חיים על ידי צוות כבאות והצלה שביצע סריקות בבניין בן ה-3 קומות ברחוב התאנים בעיר. צוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו. מכבאות והצלה נמסר כי "האירוע בשליטה מלאה"

זירת שריפה בבניין מגורים בראש העין, 1 באוגוסט 2023/צילום: כבאות והצלה לישראל תיעוד מבצעי

גבר אותר לפני זמן קצר (שלישי) ללא רוח חיים לאחר שנלכד בשריפה שפרצה בבניין מגורים בן 3 קומות ברחוב התאנים בראש העין. צוות כיבוי אש שביצע סריקות בבניין, איתר אותו ללא סימני חיים, וצוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו.

בעקבות האירוע, המשטרה פתחה בחקירת נסיבות השריפה: "שוטרי ראש העין פתחו כעת בחקירת נסיבות שריפה בראש העין, בה אותר בתום כיבוי קשיש ללא רוח חיים. בתוך כך, חוקרי הזיהוי הפלילי של מחוז מרכז סורקים את המקום, כאשר בהמשך תועבר הגופה לבחינה וזיהוי במכון לרפואה משפטית".

זירת שריפה בבניין מגורים בראש העין, 1 באוגוסט 2023. מד"א
זירת שריפה בבניין מגורים בראש העין, 1 באוגוסט 2023/מד"א

הפראמדיקים של מד"א, פאדי חמדאן וגפן אוסישקין, סיפרו: "הגענו למקום עם כוחות הכיבוי וראינו עשן מהקומה השלישית בבניין מגורים בן 3 קומות. הכבאים שפעלו בדירה דיווחו לנו שהם איתרו בדירה גבר ללא סימני חיים וכאשר התאפשר נכנסנו פנימה ולאחר בדיקות רפואיות קבענו את מותו".

בכבאות והצלה מסרו כי "לוחמי האש של תחנת פתח תקווה הגיעו למקום תוך זמן קצר, הלוחמים חתרו למגע עם האש וביצעו סריקות לאיתור לכודים, במהלך הסריקות נמצא אדם ללא רוח חיים. האירוע בשליטה מלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully