וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתמודדת עם טילים מכמה כיוונים במקביל: מערכת ההגנה החדשה של חיל הים

עודכן לאחרונה: 1.8.2023 / 9:53

הושלם בהצלחה ניסוי ב"DESEAVER Mk-4", שתספק הגנה לספינות צה"ל מפני מתקפות טילים. מדובר בדור הרביעי של מערכות שמשגרות אמצעי הטעייה ושיבוש של טילים. "הוכחה ליכולות המתקדמות שלנו"

ניסוי במערכת "קלע דוד"/דובר צה"ל

חיל הים הודיע הבוקר (שלישי) על השלמת ניסוי מוצלח במערכת "DESEAVER Mk-4", שתספק הגנה לספינות ישראליות מפני מתקפות טילים. המערכת, שפותחה על ידי אלביט, נחשבת לדור הרביעי במערכות שיגור אמצעי הטעייה ושיבוש של טילים.

לפי הודעת החל, המערכת מספק יכולות הגנה "רכה" באמצעות לוחמה אלקטרונית. מדובר במערכת שמסוגלת להתמודד עם כמה איומים במקביל, שמגיעים ממספר כיוונים בו זמנית, והיא משתלבת עם מערכות הלחימה של הספינות הישראליות.

"הצלחת הניסויים הינה הוכחה נוספת לאמינות הטכנולוגיה שלנו וליכולות ההגנה המתקדמות אותן פיתחה אלביט מערכות, מפני איומים חדשים ומתפתחים", מסר מנכ"ל החברה אורן סבג.

ניסויים הימיים של אלביט מערכות למערכת שיגור  DESEAVER Mk-4, אמצעי הטעייה ושיבוש עבור חיל הים  הישראלי. אלביט מערכות, אתר רשמי
ניסויים הימיים של אלביט מערכות למערכת שיגור DESEAVER Mk-4, אמצעי הטעייה ושיבוש עבור חיל הים הישראלי/אתר רשמי, אלביט מערכות

לפני כחודש וחצי, חברת רפאל חשפה כי פיתחה טיל חדש, "Sky Spear", המסוגל להגיע לטווח ארוך יותר, ובעל יכולות מדויקות בהרבה מקודמיו. בזכות ראש אלטקרו-מגנטי מתקדם, לטיל יכולות דיוק גבוהה, שתאפשר לפגוע במתקני ירי עוינים בטרם הגעתם ליכולת שיגור. הטיל יוכל לשמש כתחמושת אווירית או כמיירט במערכת הגנה נייחת, כמו כיפת ברזל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully