וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוהרים נדהמו: העצור מג'נין - מבוקש בישראל כבר 22 שנה

עודכן לאחרונה: 31.7.2023 / 21:46

מוחמד מורעב, פלסטיני בן 47 שנעצר במהלך מבצע "בית וגן", התגלה בכלא מגידו כאדם שהורשע בשוד מזוין ב-1999 - ונמלט מישראל. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים: "יש צורך להרתיע עבריינים"

מבצע "בית וגן": צה''ל החל לסגת מג'נין/מערכת וואלה!

אחד מהפלסטינים שנעצרו לפני כחודש בג'נין במהלך מבצע "בית וגן" התברר בכלא מגידו כמבוקש בישראל מזה 22 שנה. הפלסטיני, מוחמד מורעב בן ה-47, נעצר בחשד לעבירות ביטחוניות. ב-1999 מורעב שדד באיומי סכין את שומר מפעל "בטון המשולש" בבאקה אל-גרבייה, וגנב מהמקום משאית משאבת בטון. זאת, בסיוע אדם נוסף. הוא הורשע בבית המשפט המחוזי בחיפה ב-2001 ונמלט מישראל.

היום (שני) ביקשה הפרקליטות את חידוש הליכים נגדו ובמקביל את הארכת מעצרו על תום ההליכים. "יש צורך להרתיע לא רק את הנאשם עצמו אלא גם עבריינים אחרים שעלולים להסיק כי אם יימלטו מישראל בשלב כלשהו של ההליך המשפטי הם יצליחו להימנע ממיצוי ההליכים המשפטיים בעניינם", טענה הפרקליטות.

פעילות כוחות צה"ל, ג'נין, יולי 2023. דובר צה"ל
פעילות כוחות צה"ל, ג'נין/דובר צה"ל

צה"ל יצא למבצע בית וגן בג'נין בתחילת החודש כדי לפגוע בתשתיות הטרור במחנה הפליטים. במהלך המבצע נעצרו כ-300 חשודים, ונהרסו 14 דירות מבוקשים, שלושה חדרי ניהול לחימה ושש מעבדות נפץ. בנוסף, הוחרמו מאות פריטי אמל"ח, מאות אלפי כספי טרור ועשרות קילוגרם של חומרים שנועדו להכנת מטענים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully