וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשכת עורכי הדין בחרה במוחמד נעאמנה כנציג בוועדה לבחירת שופטים

עודכן לאחרונה: 31.7.2023 / 19:42

בווידאו: נתניהו עולה במדרגות לאחר החלטת הליכוד להצביע\ נגד כל המועמדים לוועדה למינוי שופטים/רוני כנפו

המועצה הארצית של לשכת עורכי הדין בחרה היום (שני) את עו"ד מוחמד נעאמנה, יו"ר מחוז הצפון בלשכה, כנציג הלשכה בוועדה לבחירת שופטים. כמו כן, נבחר חבר המועצה הארצית, עו"ד ויסמן, כנציג הלשכה בוועדה לבחירת שופטים צבאיים. עו"ד תמי אולמן נבחרה כמ"מ ראש הלשכה.

ראש לשכת עורכי הדין, עו"ד עמית בכר בירך את נעאמנה: "הוועדה לבחירת שופטים היא הלב הפועם של מערכת המשפט והיא הסמל לעצמאותה ולשיוויונה. לכן החשיבות הרבה שמייחסת הלשכה לבחירת נציגיה ולעצם חברותם בוועדה לבחירת שופטים ובוועדה לבחירת שופטים צבאיים. נציגי הלשכה הם שומרי הסף בוועדה, הם אנשי המקצוע והם אלה שמייצגים את ציבור עורכי הדין".

עו"ד מוחמד נעאמנה. באדיבות המצולמים
עו"ד מוחמד נעאמנה/באדיבות המצולמים

בכר הוסיף: "אני מאוד גאה בבחירה של נעאמנה. ובשותפות הזו שלא התחילה מהיום. התחייבנו לפני כחודש וחצי שלשכת עורכי הדין תהיה נר ואור לדמוקרטיה מתקדמת ושוויונית ונציגי הלשכה בוועדה לבחירת שופטים ישקפו זו. הבחירה בנעאמנה מוכיחה שההגדרה שיוויוניות אינה ריקה מתוכן בלשכת עורכי הדין ומדגימה מהי שותפות אמיתית ומהי דמוקרטיה. הבחירה בו מוכיחה כי הלשכה מתנגדת לגזענות.

בכר קרא לשר המשפטים יריב לוין "לכנס את הוועדה בהקדם. זהו צורך חיוני בשופטים וכל יום שהועדה לא מתכנסת הוא עינוי דין לציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully