וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה תובעת מיליונים מעורך דין שהפיץ סרטון סקס שלה: "הרס את חיי"

עודכן לאחרונה: 31.7.2023 / 11:27

דליה (שם בדוי) גילתה כי עורך דין מוכר מהצפון צילם את האקט המיני שקיימה איתו ועם אישה נוספת. הסרטון מצא את עצמו עד מהרה ברחבי הרשת, דבר שהוביל למשבר עמוק בחייה האישיים. "עד עכשיו מזהים אותי, קרס עליי עולמי". עורך הדין מכחיש, המשטרה: "התיק לא הבשיל ונגנז"

בווידאו: אישה מהצפון תובעת עורך דין בטענה שהפיץ סרטונים אינטימיים שלה/שלומי גבאי

אישה מהקריות תובעת יותר משני מיליון ש"ח מעורך דין מוכר מהצפון, בגין סרטון שאותו לטענתה צילם בזמן שקיימו יחסי מין בשלישייה, עם אישה אחרת. ב-2020, שלוש שנים אחרי אותו אקט, ולהפתעתה המוחלטת, התברר לה כי הסרט הועלה לאתרי פורנו רבים המיועדים לישראלים, אנשים החלו לזהות אותה ברחוב ככוכבת בעל כורחה, לפנות אליה ולהעיר לה הערות. מאז, היא סובלת מחרדות ומדיכאון, הוכרה כנכה נפשית, היא איבדה את בן הזוג שלה, נאלצה לעזוב את מקום העבודה ומסתגרת בביתה. מהבית היא יוצאת עם מסיכה. "הוא הרס את חיי, קרס עלי עולמי", היא אומרת בראיון לוואלה!

האירוע המיני המדובר התרחש כשהאישה, דליה (שם בדוי) הייתה בין גירושין לזוגיות ארוכה אחרת, שהייתה כבר בדרך לקשר נישואין. ניכר שהיא מתמלאת בבושה כשהיא מספרת על כיצד נפלה בפח. מפעם לפעם נקטע הריאיון כשהיא מוחה דמעה או פורצת בבכי.

אישה מהצפון תובעת עורך דין בטענה שהפיץ סרטונים אינטימיים שלה. שלומי גבאי
אישה מהצפון תובעת עורך דין בטענה שהפיץ סרטונים אינטימיים שלה/שלומי גבאי

את עורך הדין היא הכירה באתר לגרושים-גרושות. "הוא סיפר שקוראים לו ג'ימי ושהוא לא נשוי", היא משחזרת. "בדיעבד הדבר היחידי בסיפור הזה שלו שהתברר כנכון הוא שהוא עורך דין. היו לנו כמה דייטים אבל הוא לא התאים לי. לא רציתי אותו. הוא לחץ ואיכשהו הסכמתי שיבוא לבקר עם ידידה שלו, כך אמר. הוא הופיע בצהרים עם מישהי נאה, ועם בקבוק יין. ישבנו ושתינו. היא הייתה בשורטס, הכול היה אצלה חשוף ופתוח ופתאום היא מתחילה איתי. אני בחיים לא הייתי עם בחורה ואני ממש לא יודעת איך זה קרה אבל התחלנו לזרום, איתו לא היה לי כלום באותו יום, אבל הוא התפשט, נשכב על המיטה כשהוא אוחז טלפון וחשדתי שהוא מצלם ושומעים אותי אומרת לו למחוק. בכלל חשבתי שמדובר בסטילס. מי חשב על וידאו. גם אותה שומעים שהיא אומרת שהיא לא אוהבת שמצלמים אותה. אני יצאתי מהחדר. הם עשו מה שעשו".

אבל זה לא נעצר כאן. "כשיצאו שוב אמרתי לו למחוק הוא אמר 'כן-כן-כן, בטח' הראה שהוא מוחק אבל היום ברור לי שזה היה רק כאילו", היא מוסיפה. "זה נראה כאילו הם באו להסריט אותי. אולי לנקום בי שסירבתי לו", היא מנסה להסביר את מה שהתברר כפגיעה אכזרית במיוחד שמלווה אותה מאז הסרטון התפרסם ברשת. אבל אז, היא הניחה שהוא מחק את הצילומים לגמרי ושכחה ממנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אישה מהצפון תובעת עורך דין בטענה שהפיץ סרטונים אינטימיים שלה. שלומי גבאי
אישה מהצפון תובעת עורך דין בטענה שהפיץ סרטונים אינטימיים שלה/שלומי גבאי

"הבן שלי שונא אותי"

שלוש שנים אחר כך הבן שלה חזר מזועזע, נסער וכועס מהפנימייה שבה למד וסיפר לה שחבר טוב שלו זיהה אותה והראה לו את הסרטון ואמר: 'הנה אמא שלך'. "חברים לעגו לו. באותו יום הוא עזב את הפנימייה ובית הספר, שבר פה הכול, אחר כך ברח מהבית ולקח זמן עד שחזר. בעצם מאז הוא לא חזר ללמוד. הוא מסתגר בחדר ושונא אותי", לדבריה.

היא מספרת על הקרע המשפחתי שהעניין גרם. "הוא סיפר לאחיו הבכור שעזב לחיות עם הסבתא. הסרטון הגיע לבוס שלי שקרא לי בדיסקרטיות כדי לספר לי עליו. הוא העביר לי אותו ומחק. החבר שלי ראה את הסרטון ומרוב שהיה לו קשה עם זה, הוא עזב אותי. אני הפסקתי ללכת לעבודה ועובדת באופן חלקי מהבית ורק עם נשים. נוטלת תרופות פסיכיאטריות להירגע מהחרדות. יש לי חשש גדול שזה יגיע להורים, לאחים. אם הם ישמעו על זה, ייגרם להם צער רב והם לא ידברו איתי יותר כל החיים".

עו"ד אריאל יום טוב. באדיבות המצולם, אתר רשמי
עו"ד אריאל יום טוב המייצג את האישה/אתר רשמי, באדיבות המצולם

למחרת השיחה המביכה עם הבוס, הגישה דליה תלונה בתחנת זבולון של המשטרה. "ישר הלכתי למשטרה. בלי לחשוב". אבל מהמשטרה יותר לא שמעה דבר. שנה אחר כך התברר לה שהמשטרה סגרה את התיק בטענה שהעבריין לא נודע. "הם אמרו לי 'לא מצאנו מי זה'. איך זה יכול להיות? הרי מסרתי להם במי מדובר. אפילו הפניתי אותם לחשבון הפייסבוק שלו", היא אומרת. אחרי שהלינה לפרקליטות מחוז חיפה, התיק נפתח לחקירה שוב. "חלפה יותר משנה. כל פעם אני שואלת ואומרים לי סבלנות, זה בטיפול'", היא אומרת. אבל מבירור וואלה! עולה כי גם הפעם סגרה המשטרה את התיק, ללא שפיצחה אותו.

"זה לא מפסיק", היא משתפת, "אנחנו שלוש שנים אחרי הגילוי הראשוני, שש שנים אחרי אותו אחר צהריים גורלי והמנה אפילו אתמול כשיצאתי לקנות אוכל, והמוכר אומר לי 'איזה יפה את, את מאוד מוכרת לי, לא נעים לי להגיד מאיזה אתר. שילמתי. יצאתי. יותר אני לא יכולה לחזור לשם".

ע"פ כתב התביעה עורך הדין הנתבע לא הכחיש ולא מכחיש כי אכן התקיים מפגש אינטימי שכזה שבו הוא נכח, וכי הוא זה שצילם הסרטון באמצעות הטלפון הנייד שלו, אולם הכחיש כי הוא זה שהעביר או העלה במישרין למרשתת את הסרטון. יש לו הסבר מעניין: "התובעת עצמה הפיצה הסרטון 'כדי לשווק עצמה ואת כישוריה'".

עו"ד שקיב עלי. באדיבות המצולם, אתר רשמי
עו"ד שקיב עלי המייצג את עורך הדין מהצפון/אתר רשמי, באדיבות המצולם

לדברי עורך הדין, אריאל יום טוב המייצג את דליה, הסרטון המדובר שבו היא נראית בעירום מלא נצפה אלפי פעמים, ולא ניתן להסירו מאחר וכל פעם הוא מופיע תחת אתר פורנו אחר ומופץ גם במרחבי רשת הטלגרם. "היא סבלה ותסבול גם בעתיד מנכות וקושי נפשי בקשר עם הפצת הסרטון תוך חשיפת דמותה בעירום מלא והצגתה כלסבית", טוען עו"ד יום טוב. הוא תובע במה 2.2 מיליון ש"ח מעורך הדין המדובר, וזה עוד לא הכול, הוא צפוי לתבוע גם בגין הוצאות רפואיות, הפסדי שכר וזכויות סוציאליות שונות, וכן עוגמת הנפש וכאב וסבל.

עורך הדין שקיב עלי המייצג את עורך הדין מסר בתגובה: "הנתבע דוחה מכל וכל את המיוחס לו בכתב התביעה שכל תכליתה היא סחיטת כספים תוך ניצול העבודה כי מדובר בעורך דין ידוע החושש מכל פגיעה בשמו הטוב ובמוניטין המקצועי שצבר על פני השנים. הגשת התביעה כעת ובחלוף מספר שנים ולאחר שהנתבע צבר לעצמו מוניטין רב, מחזקת את הסברה כי מדובר בתביעת סחיטה תוך ניצול המעמד הרם אליו הגיע הנתבע כעת. על רקע הנטען בכתב התביעה ברור לכל בר בי רב כי רק לתובעת קיים אינטרס עסקי לשווק את עצמה ברשתות".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "בעקבות התלונה שהתקבלה נפתחה חקירה ובהתאם לתשתית הראייתית בה הוחלט על גניזתה. לאחר שהוגש ערר, הוחלט על פתיחתו מחדש לצורך בחינה נוספת במטרה להגיע לחקר האמת, אולם גם בסיום פעולות נוספות לא הבשיל התיק לכדי העברתו לדין והוא נגנז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully