וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2.8 מיליון דולר עבור "רומן": אישה מפלורידה שהונתה ניצול שואה תישלח למאסר

עודכן לאחרונה: 30.7.2023 / 8:56

פיצ'ס סטרגו בת ה-36 הכירה ניצול שואה בן 87 באתר לדייטים, והוציאה ממנו במרמה את כספיו כשטענה שהיא זקוקה להלוואה. היא הותירה אותו ללא כלום, ורכשה מכספיו בית, שעונים ומכונית. היא נידונה ל-4 שנות מאסר, וחויבה לפצות אותו ב-2.83 מיליון דולר. "הונאה אכזרית"

פיצ'ס סטרגו, אישה מפלורידה שהוציאה במרמה מיליוני דולרים מניצול שואה. משרד המשפטים, אתר רשמי
"אני לא רוצה לעבוד, זה קשה מדי". סטרגו/אתר רשמי, משרד המשפטים

אישה מפלורידה שהונתה ניצול שואה בן 87 ולקחה ממנו את חסכונותיו נידונה לארבע שנות מאסר בכלא. פיצ'ס סטרגו, בת 36, הוציאה ממנו במרמה יותר מ-2.8 מיליון דולר בין 2017 לסוף 2021, ולפי התביעה השתמשה בכספים הללו כדי לחיות "חיי מותרות".

סטרגו, שפגשה את ניצול השואה באתר הכרויות לפני שש או שבע שנים, הודתה בעבירה של הונאת רשת באפריל והשופט שגזר את דינה אמר כי ההונאה שלה הייתה "אכזרית באופן בל-יתואר". בנוסף ל-51 חודשי המאסר שנגזרו עליה ביום חמישי האחרון, היא נדרשת לשלם פיצויים בסך 2.83 מיליון דולר.

על פי התובעים במחוז הדרומי של ניו יורק, אחרי שהכירה את ניצול השואה ברשת, סטרגו החלה לבקש ממנו הלוואות, לכאורה לטובת הוצאת כספיה מהסדר משפטי שלפי התביעה כלל לא קיים. היא המשיך לשקר לו במשך ארבע שנים וחצי, כשהיא דרשה ממנו שיפקיד כספים בחשבון הבנק שלה - אחרת הוא יוקפא והיא לא תוכל להשיב לו את כספיו.

התובעים אמרו כי היא "הונתה בחוסר רגישות ניצול שואה בן 87, שבסך הכול ביקש חברות". בין היתר, היא השתמשה בכספים שהוציאה ממנו כדי לרכוש בית בקהילה סגורה ולשהות במלונות פאר. בנוסף לכך, היא בזבזה את הכספים על בגדי מעצבים, על מכונית מדגם שברולט "קורבט", שעוני רולקס ומטבעות ומטילי זהב, כשבמקביל איבד ניצול השואה את ביתו.

לאורך התקופה הזו, הוא נתן לה 62 המחאות שונות. הוא סיפר בשלב מסוים לבנו על המצב, והוא הזהיר אותו כי מדובר בהונאה. התביעה אף הציגה מסרונים שבהם סטרגו לעגה לקורבן ואמרה לבן זוגה האמיתי כי ניצול השואה אמר לה שהוא "אוהב אותה", ובתגובה נענתה במסרון שבו נכתב "חחח".

באחד המסרונים, היא צחקה כי הקורבן "מרושש" וכי אין לו שום דבר אחר למשכן. היא הייתה מתוסכלת כשהכסף שלו אזל, רק משום שלדבריה "אני לא רוצה לעבוד, זה קשה מדי".

במסגרת העונש שנגזר עליה, הרשויות חילטו את הבית שרכשה בקהילה הסגורה ויותר ממאה פריטי יוקרה. עורך הדין שלה אמר לכלי תקשורת בארצות ברית כי סטרגו "הביעה חרטה על מעשיה ותעשה כל מאמץ" להחזיר את הפיצוי. בדיונים קודמים בבית המשפט, עורך הדין שלה טען שהיא סבלה מטראומה בילדות שגרמה לה לנטייה להתנהגויות כפייתיות כמו השתתפות בהונאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully