וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתה בסדר, מיץ'?": מנהיג הרפובליקנים בסנאט "קפא" במסיבת עיתונאים

עודכן לאחרונה: 28.7.2023 / 7:42

מקונל, מבכירי המפלגה, פתח את ההצהרה השבועית לתקשורת בטרם השתתק לפתע ובהה במשך כ-20 שניות. עמיתו למפלגה עזר לו להתפנות, והוא שב זמן קצר לאחר מכן והשיב כי הוא "בסדר". במרץ הוא אושפז בבית חולים בעקבות זעזוע מוח

בווידאו: מנהיג הרפובליקנים בסנאט מיץ' מקונל "קפא" בזמן מסיבת עיתונאים/רויטרס

מנהיג המיעוט הרפובליקני בסנאט בארצות הברית, מיץ' מקונל, "קפא" במהלך מסיבת עיתונאים שכינס אתמול (רביעי) בקונגרס, לפני שחבריו למפלגה ליוו אותו מהמקום שבו ההנהגה הרפובליקנית מוסרת את הצהרותיה השבועיות לתקשורת. בהמשך, מקונל בן ה-81 שב למסיבת העיתונאים ואמר שהוא "בסדר".

מקונל פתח את דבריו בברכה לעיתונאים, בטרם קפא באמצע המשפט והשתתק, ובהה במשך כ-20 שניות, בעוד שעמיתיו הרפובליקנים שאלו אותו אם הוא חש בטוב. "אתה בסדר, מיטש?" שאל הסנאטור ג'ון בארסו, מנתח אורטופדי לשעבר. "משהו נוסף שאתה רוצה לומר או שעליי ללוות אותך בחזרה למשרד שלך?" הוא הוסיף ועזר לו לעזוב את המקום.

הסנאטור ג'ון בארסו מסייע למנהיג המיעוט בסנאט מיץ' מקונל לאחר שקפא במסיבת עיתונאים בקונגרס בוושינגטון, ארה"ב, 26 במרץ 2023. GettyImages
מקונל מתלווה לסנאטור בארסו, אתמול/GettyImages

זמן קצר לאחר מכן, מקונל, המכהן בסנאט מאז 1985 ונחשב לאחת הדמויות הבכירות ביותר במפלגה הרפובליקנית, שב למסיבת העיתונאים, והשיב "כן" כשנשאל אם הוא מסוגל לבצע את עבודתו במלואה. אחד מעוזריו של מקונל ציין כי הוא "הרגיש סחרחורת והתרחק לרגע" ו"כפי שכולם ראו, הוא היה חד" במסיבת העיתונאים.

הסנאטור הוותיק פונה במרץ לבית חולים בעקבות זעזוע מוח שחוה בעת שנפל במלון בוושינגטון. הוא שוחרר מבית החולים בהמשך החודש ועבר שיקום לפני שחזר לקונגרס באמצע אפריל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully