וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערה שנעדרה ארבע שנים נכנסה לתחנת המשטרה: "הנה אני"

עודכן לאחרונה: 27.7.2023 / 11:02

לפני ארבע שנים היא יצאה מביתה בגיל 14 והשאירה להוריה פתק: "אני אחזור". השבוע היא עמדה בהבטחה. אמא שלה לאחר שדיברה איתה אמרה: "זה נס"

אלישיה נבארו מדברת עם המשטרה לאחר שנמצאה בשלום כמעט 4 שנים מאוחר יותר/Glendale Police Department

נערה שנעלמה לפני ארבע שנים, מספר לילות לפני יום הולדתה ה-15, נמצאה השבוע בריאה ושלמה - במרחק של מספר מדינות מביתה שבאריזונה, כך הודיעו רשויות החוק אתמול (רביעי).

בניו יורק פוסט דווח שאלישיה נבארו, כיום בת 18, נכנסה למשרדי המשטרה בעיירה זעירה במונטנה, 65 ק"מ מהגבול הקנדי והזדהתה כנערה שדווחה כנעדרת בספטמבר 2019, כך מסרה משטרת גלנדייל.

"אלישיה נבארו אותרה", אמר דובר משטרת גלנדייל, חוסה סנטיאגו, במסיבת עיתונאים. "היא בטוחה, היא בריאה והיא מאושרת".

אלישיה נבארו (בתמונה מלפני ימים ספורים) נכנסה השבוע לתחנת משטרה בעיירה זעירה במונטנה וביקשה שיסירו אותה מרשימת הילדים הנעדרים. Glendale Police Department, צילום מסך
אלישיה נבארו (בתמונה מלפני ימים ספורים) נכנסה השבוע לתחנת משטרה בעיירה זעירה במונטנה וביקשה שיסירו אותה מרשימת הילדים הנעדרים/צילום מסך, Glendale Police Department

הנערה המתבגרת - שתוארה כאוטיסטית בתפקוד גבוה בדו"ח הנעדר שלה - עזבה בהפתעה את ביתה בגלנדייל ב-15 בספטמבר 2019, בגיל 14 בלבד. הוריה, שישנו כשחמקה מהבית, מצאו למחרת פתק בכתב היד של בתם בו נכתב: "ברחתי. אני אחזור. אני נשבעת. אני מצטערת".

הם לא שמעו ממנה שוב - עד השבוע.

ברשת החדשות המקומית KTAR דווח שהיא נכנסה לבדה לתחנת המשטרה המקומית במונטנה וביקש שיסירו אותה מרשימת הילדים הנעדרים. השוטרים במקום פנו מיד למשטרה בעיר הולדתה, גלנדייל, שאישרה את זהותה ויצרה קשר עם משפחתה כדי ליידע אותם שהיא נמצאה בשלום.

נבארו פגשה כבר אמה - שמעולם לא ויתרה על חיפוש בתה - בפגישה מרגשת, נמסר מהמשטרה. על פי הדיווחים, הנערה רצתה לוודא שאמה יודעת שהיא בסדר והתנצלה מאוד על הכאב שעברה אמה מבלי לדעת היכן היא נמצאת בארבע השנים האחרונות או אפילו אם היא עדיין בחיים, אמר דובר המשטרה.

עוד מקרי נעדרים שנמצאו
"חשבתי שהבן שלי מת, ואז אחרי 12 שנים התרחש נס"

צופה נטפליקס מצא את הילדה הנעדרת מסדרת הדוקומנטרי 6 שנים לאחר שנחטפה

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אמא של אלישיה נבארו מעולם לא איבדה תקוה שהיא תמצא. Missing Kids, צילום מסך
אמא של אלישיה נבארו מעולם לא איבדה תקוה שהיא תמצא/צילום מסך, Missing Kids

"לעולם אל תאבדו תקווה"

אמה, ג'סיקה נונייז, כינתה את הגילוי של בתה ארבע שנים לאחר היעלמותה "נס" בסרטון שפרסמה בפייסבוק. "לכל מי שיש לו קרובים שנעלמו - אני רוצה שתשתמשו במקרה הזה כדוגמה", אמרה, "ניסים אכן קיימים. לעולם אל תאבדו תקווה ותמיד תילחמו".

נונייז אמרה שאין לה פרטים על היעלמות בתה, אבל "הדבר החשוב הוא שהיא בחיים".

משטרת גלנדייל אמרה כי היא חוקרת כיצד הגיעה הנערה למונטנה ועם מי היא שהתה במהלך ארבע השנים האחרונות, מכיוון ששאלות רבות נותרו ללא מענה. לדבריהם, נבארו ברחה מביתה מרצונה החופשי ושיתפה פעולה עם החקירה שלהם. היא גם אמרה למשטרה שאיש לא פגע בה ונראה שהיא בריאה.

הנערה כרגע החליטה להשאר במונטנה אבל מותר לה ללכת לאן שברצונה. היא מבקשת פרטיות כדי שתוכל להמשיך בחייה, נמסר מהמשטרה.

"אנחנו יכולים רק לדמיין את מה היא עוברת - נפשית ורגשית, כמו גם מה שעובר על המשפחה שלה. עד כמה שהיינו רוצים לומר שזה סוף הסיפור, זו כנראה רק ההתחלה של המקום שממנו החקירה הזו תתקדם", אמר סגן מפקד משטרת גלנדייל שהבטיחהשמשטרה ממשיכה לחקור את נסיבות היעלמותה של נבארו ומה עבר עליה בארבע השנים הבאות.

  • עוד באותו נושא:
  • נעדרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully