וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 22 נעדר בצפון הארץ

כתב וואלה! חדשות

10.3.2003 / 15:54

הסטודנט אוהד רמר אמר להוריו כי הוא מתכוון לטייל לבדו באזור, ומאז נעלמו עקבותיו; השאיר את חפציו בפנימיה של ישיבה בצפת; המשטרה מבקשת את עזרת הציבור בחיפושים אחריו

משטרת צפת ביקשה היום את עזרת הציבור באיתור אוהד רמר, המתגורר במושב בני ציון שבשרון. רמר, סטודנט בן 22, הודיע להוריו כי הוא מתכוון לטייל לבדו באזור הצפון במהלך חופשת הסמסטר. מאז יום ראשון לפני כשבוע נעלמו עקבותיו.

תיאורו: גובהו 1.75 מטרים, שערו שחור, ארוך ומתולתל, מרכיב משקפיים ומזוקן. הוא נראה לאחרונה כשהוא לובש מעיל שחור. כל היודע פרט כלשהו מתבקש לפנות למשטרה.

אביו של אוהד, אביהו, סיפר כי בנו התקשר ביום שישי, לפני כעשרה ימים, וסיפר שמצא מקום לינה בצפת העתיקה, בפנימיה של ישיבת הסדר. לאחר שלא יצר קשר מאז יצאו בני משפחתו לצפת כדי לחפשו.

אביו סיפר כי מבירור שערכו עלה כי אוהד לא לן בפנימיה, שם השאיר את חפציו האישיים, אלא לן אצל תמהוני, שאסף אותו לביתו יחד עם אדם נוסף. לדברי האב, "דיברנו עם שניהם והם אימתו את המידע".

ביום שבת שעבר לן אוהד בצימר בגוש חלב ולמחרת משך כסף מכספומט בצפת. הוא חזר לגוש חלב כדי לשלם לבעל הצימר, וסיפר לו שבכוונתו ללכת ברגל לחרמון. רמר הסביר כי המשפחה תכננה לנפוש יחד בחרמון ביום חמישי, וייתכן שאוהד התכוון לפגוש אותם שם.

אביו ציין כי אוהד הוא בחור אחראי ורציני שהבטיח כי ישמור על קשר רצוף עם הבית. לדבריו, אוהד היה אמור לחזור ללימודיו ביום ראשון, והדבר מחזק את הערכתם כי נקלע לצרה כלשהי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully