וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו על המו"מ של המהפכה המשפטית: "אפשר להגיע להסכמות - אנחנו פועלים לשם כך"

עודכן לאחרונה: 26.7.2023 / 18:12

בעוד שיחות ההידברות בבית הנשיא מוקפאות, רה"מ פרסם מסר מפייס בטוויטר לציון תשעה באב. מוקדם יותר הנשיא הטיל עליו את האחריות למצוא פתרונות וקרא להפוך את "מילות ההרגעה למעשים ואת מסרי הושטת היד משתקפים בתוכנית עבודה ממשית ומחייבת"

ההצבעה הסופית על עילת הסבירות/ערוץ הכנסת

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם הערב (רביעי) מסר לגבי המשא ומתן על המהפכה המשפטית. "אני מאמין שאפשר להגיע להסכמות בתוכנו, ויחד עם חבריי אנחנו פועלים לשם כך", כתב נתניהו בציוץ בטוויטר לציון תשעה באב.

מוקדם יות היום שבר את שתיקתו נשיא המדינה יצחק הרצוג, לאחר שלא התייחס כלל לביטול עילת הסבירות ביומיים האחרונים. בדבריו הטיל את האחריות נתניהו למצוא פתרונות מול האופוזיציה. "אחריות רבה, גם אם לא בלעדית, למציאת פתרונות שייטיבו עם המדינה וכלל החברה, תהיה תמיד אצל מי שהכוח ומושכות השלטון בידיו", אמר הנשיא.

בנימין נתניהו, יריב לוין, יואב גלנט, הצבעה על ביטול עילת הסבירות, כנסת, 25 ביולי 2023. יונתן זינדל, פלאש 90
נתניהו ולוין/פלאש 90, יונתן זינדל

"כך עובדת דמוקרטיה. אני מצפה לראות בקרוב מאוד את מילות ההרגעה הופכות למעשים, ואת מסרי הושטת היד משתקפים בתוכנית עבודה ממשית ומחייבת", הוסיף הרצוג באיגרת מיוחדת שפרסם לציון תשעה באב. "על כולנו להבין את האתגר ואת ההשלכות הרות הגורל. כמי שחשב שהסכמה אפשרית ופעל בכל כוחו מסביב לשעון לסייע, לגשר, לפשר, להביא להושטת יד ולהציב סולמות שיעזרו לכולם לרדת מהעץ - אני מאוכזב מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully