וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמיד צילם את המנהל והמורה לכימיה מקיימים יחסי מין בכיתה

30.7.2023 / 0:10

כל התלמידים והמורים ידעו על מה שקורה בין המנהל והמורה, שהיא גם סגניתו. אולם רק לאחר שהם צולמו באקט מיני לוהט והסרטון הגיע לרשתות החברתיות נאלצו השניים, שהיו נשואים לבני זוג אחרים, להתפטר בבושת פנים

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

תלמיד צילם את המנהל והמורה לכימיה מקיימים יחסי מין בכיתה/צילום חובבים יוטיוב

העיר השקטה סוונסי במחוז ווילס באנגליה עברה טלטלה לאחר שהתברר כי מנהל תיכון ניהל רומן ממושך עם המורה לכימיה, היא גם סגניתו. לא משהו שלא שמענו עליו בעבר, אלא שהפעם גם התלמידים וגם הצוות החינוכי ידעו על הרומן, וקיבלו הנחייה להתעלם. כנראה ש"ידעו על הרומן" זה אנדרסטייטמנט: השניים נהגו לקיים יחסי מין ברחבי בית הספר, ולהפריע בקול גניחותייהם לתלמידים במהלך השיעורים והבחינות.

כאשר הגיעו מים עד נפש, החליט תלמיד כיתה ט' בבית הספר לתעד את השניים ולהפיץ את הסרטון ברשתות החברתיות. בסרטון נראית דלת סגורה אמנם, אך מתוך הכיתה נשמעות גניחות רמות שלא משתמעות לשתי פנים.

מנהל בית הספר גרהאם דניאלס שתועד מקיים יסי מין. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ניצל את כוחו ומעמדו, ודרש מאחרים לשתף פעולה. מנהל בית הספר גרהאם דניאלס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לאחר שהסרטון הפך לויראלי הגישו המנהל, גרהאם דניאלס בן ה-51 והמורה בת'ן תומס בת ה-37, מכתבי התפטרות. הם זומנו לועדת משמעת, שם נחשפו עדויות של מורים ותלמידים שידעו על הרומן האסור של השניים, שנשואים לבני זוג אחרים.

במקרה אחד תלמיד שהשמיע גניחות כאשר הגברת תומס לימדה אותו נענש בחומרה. הוראה מפורשת אסרה על התלמידים להתייחס או להזכיר את הרומן, על אף שתלמידים וקולגות תפסו לא פעם את השניים בזמן מעשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
המורה  בת'ן תומס. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הוילונות היו סגורים והגברת תומס משכה את חצאיתה כלפי מטה".המורה לכימיה, בת'ן תומס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בריאן טאווה, מורה ללשון שהעיד בוועדת המשמעת, סיפר שכולם ידעו - ושתקו. מורה נוספת סיפרה כי פעם אחת הפריעה לשניים באמצע אקט. "נכנסתי לחדר והיה ברור שהפרעתי למשהו. הוילונות היו סגורים והגברת תומס משכה את חצאיתה כלפי מטה".

המנהל וסגניתו הודו בקיום יחסי מין עם קולגה, ומר דניאלס אף הודה בניצול יחסי מרות שנמשכו 11 חודשים.ועדת המשמעת קבעה שרשיון ההוראה שלהם ישלל למשך שלוש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully