וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסם את הצומת, קופץ על השמשה ומכה את הנהג: תקרית אלימה בכביש בראשון לציון

עודכן לאחרונה: 23.7.2023 / 9:36

תושב העיר בשנות ה-30 לחייו נעצר לאחר שתועד תוקף נהג, ככל הנראה בשל ויכוח על זכות קדימה בצומת. בסרטון הוא נראה עוצר את הרכב שלו, שובר את שמשת המכונית השנייה, פותח את הדלת שלה ותוקף את האדם שהיה בה לעיני זוגתו. מעצרו הוארך עד מחר. "מה אתה עושה?!"

בווידאו: קופץ על השמשה ומכה את הנהג: תיעוד ויכוח בכביש שהתפתח לתקיפה אלימה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

תושב ראשון לציון בשנות ה-30 נעצר בסוף השבוע בחשד שתקף נהג אחר בעיר, בעקבות ויכוח בכביש, ואף גרם נזק לרכבו. אמש, לבקשת המשטרה, הוארך מעצרו ביומיים.

בתיעוד האירוע נראה בעל הרכב עוצר באמצע צומת, חוסם את דרכו של הנהג, יוצא מרכבו ומתחיל לקפוץ על השמשה ולשבור אותה. זאת, ככל הנראה מפני שסבר שהגיעה לו זכות קדימה בכביש.

מיד לאחר מכן, פתח את הדלת והכה את הנהג לעיני האישה שהייתה עמו ברכב, בעוד היא צועקת "מה אתה עושה?!". נהגים אחרים שהיו במקום ניסו להפריד בין השניים, עד שהנהג התוקף נכנס לרכבו ונסע מהמקום.

קופץ על השמשה ומכה את הנהג: תיעוד ויכוח בכביש שהתפתח לתקיפה אלימה
23.07.23. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אלימות באמצע הכביש. תיעוד מהתקיפה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בחודש פברואר, עימות מילולי בין ארבעה גברים, שהחל בכביש בסכנין והמשיך לחניון בעיר, גלש תוך שניות לדקירות ומכות הסתיים בכתבי אישום נגד שניים מהמעורבים. האירוע התרחש לאחר שמול מרכז מסחרי פרץ ויכוח בין זוג אחים שהבניין שייך לאביהם, לזוג גברים שנסעו ברכב.

אחרי שהחנה את הרכב, ניגשו למקום זוג האחים, בניו של בעל הבית מואייד ורשאד בדארנה. בין שני זוגות הגברים פרץ ויכוח שתוך זמן קצר התפתח לעימות אלים. על פי כתב האישום, בשלב כלשהו שלף מואייד חפץ חד שהיה ברשותו ופגע באמצעותו בצמד הגברים שממול. הם נפצעו מפצעי חתך. בתגובה הוציא חמזה מברג מהמכונית ודקר את רשאד. רשאד לא נותר חייב והכה עם אלה את הנהג ואת חברו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully