וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גביר פרסם ציוץ שלועג למתנגדי הרפורמה, בליכוד תקפו: "לא לשים אצבע בעין"

עודכן לאחרונה: 22.7.2023 / 23:20

השר לביטחון לאומי צייץ הערב "שבוע טוב, בר הסלטים פתוח", בכוונה לאמירה שלו שחוק ביטול עילת הסבירות הוא "הסלטים שפותחים את התיאבון". דבריו גררו ביקורת חריפה, גם מצד ח"כים בליכוד: "קצת רגישות, במקום שמחה לאיד, לא תזיק". בן גביר סירב להתנצל

השר בן גביר בהפגנה באיילון/בן גביר, המהפכה המשפטית, איילון, הפגנה, הפגנות

השר לביטחון לאומי ויו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר צייץ הערב (שבת) ציוץ שגרר עליו ביקורת מתוך הליכוד. בן גביר כתב בטוויטר: "שבוע טוב, בר הסלטים פתוח", בכוונתו לאמירה אחרת שלו מהימים האחרונים כי החוק לביטול עילת הסבירות הוא כמו "הסלטים שפותחים את התיאבון", ביחס לשאר החוקים שמתכננת להעביר הקואליציה במסגרת המהפכה המשפטית.

דבריו של בן גביר גררו ביקורת מצד חברי כנסת בליכוד. ח"כ אלי דלל כתב בתגובה: "עם ישראל נמצא במחלוקת מורכבת. אנחנו בימים מורכבים בהם ישנם המוני אזרחים מודאגים. כולנו אחים ואני אוהב את כל אזרחי ישראל ואת המוחים כנגד הרפורמה אהבה גדולה. משרתי ציבור צריכים להרגיע. מדינת ישראל תישאר יהודית ודמוקרטית".

ח"כ דן אילוז מהליכוד הוסיף: "לא לשים אצבע בעין". אילוז ציין כי "אלה בדיוק המילים שלא צריך לכתוב. אנחנו נעביר את הרפורמה. בגאווה ובשמחה. אני עמל יותר מעשור על הנושא. אבל חלק גדול מהעם שלנו כואב כרגע. כואב שלא בצדק לדעתי, אבל כואב. לא מדובר רק על הסרבנים או על תלמידי אהוד ברק. מדובר בחלק משמעותי של העם, ציוני בכל ליבו ושממשיך לשרת במילואים. הוא פשוט דואג ומפחד. אנחנו צריכים לחבק אותו, לא לשים לו אצבע בעין. קצת רגישות לא תזיק. קצת אהבת ישראל, במקום שמחה לאיד, לא תזיק".

איתמר בן גביר, מגיע לכינוס ראשי המפלגות,הכנסת, ירושלים. 14 ביוני 2023. יונתן זינדל, פלאש 90, עיבוד תמונה
"אלה בדיוק המילים שלא צריך לכתוב". בן גביר/עיבוד תמונה, יונתן זינדל, פלאש 90

גם ח"כ נעמה לזימי מהעבודה כתבה: "המצית הלאומי שופך שוב שמן למדורה. לא רק חסר כישורים ולא כשיר אלא פירומן חסר תקנה".

מאוחר יותר בן גביר הגיב לביקורת החריפה נגדו אך סרב להתנצל: "אין לי ארץ אחרת, אין לי אחים אחרים, אבל, אסור להיכנע לבריונות, אסור להתקפל בפני איומים, גם כשאלו האחים שלנו! יש כאן ניסיון אדיר לסחוט את הממשלה הנבחרת ולהביא לכאוס מוחלט בו מי שמקבל את ההחלטות הם לא נבחרי הציבור. כולנו אחים אבל בהחלט לא מתקפלים. לא מתנצלים. מחוקקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully