וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירי המשק קוראים לעצירת החקיקה: הנזק הכלכלי והחברתי - בלתי הפיך

עודכן לאחרונה: 21.7.2023 / 17:38

פורום העסקים הכולל בין היתר מנכ"לי בנקים מרכזיים, מנכ"לי מרכזי קניות, מנכ"לי מלונות, רשתות אופנה ומזון כינס מסיבת עיתונאים בקריאה לעצור את חקיקת המהפכה המשפטית החד צדדית ולהגיע להסכמות רחבות. "עדיפה הסכמה רחבה על פני נזקים בלתי הפיכים שאינם ניתנים לתיקון"

צעדת מחאה נגד המהפכה המשפטית בדרך לירושלים ביציאה מקיבוץ נחשון. 21 ביולי 2023/אביב אטלס Aviv Atlas

פורום העסקים של ישראל כינס היום (שישי) מסיבת עיתונאים סמוך לבית המשפט העליון בירושלים. בכינוס קראו עשרות בכירי המשק לעצור את חקיקת המהפכה המשפטית החד צדדית ולהגיע להסכמות רחבות. "על האמת להיאמר: המשקיעים שאנחנו משוחחים איתם מודאגים מאוד מהחקיקה החד צדדית. אנחנו קוראים יחד פה אחד, תעצרו, תדברו, תגיעו להסכמות", אמר חנן פרידמן, מנכ"ל בנק לאומי.

"שינויים עושים בהידברות, בקונצנזוס. אחריותכם להגיע למסקנות. לא נאמר מהן ההסכמות - אנו רק דורשים - תעצרו, תדברו ותגיעו להסכמות. עדיפה הסכמה רחבה על פני נזקים בלתי הפיכים. נזקים בלתי הפיכים אינם ניתנים לתיקון - אינה אמירה פוליטית, אלא זעקה אמיתית כי אין לנו ארץ אחרת", הוסיף פרידמן. מנכ"ל בנק הפועלים דב קוטלר קרא גם הוא לעצירת החקיקה והסביר כי "הנזק הכלכלי והחברתי שיכול להיות בלתי הפיך".

דב קוטלר במסיבת העיתונאים של פורום העסקים, 21 ביולי 2023. ינון שלום יתח
דב קוטלר במסיבת העיתונאים של פורום העסקים, היום/ינון שלום יתח

דנה עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי הוסיפה: "אני כאן על תקן אשת עסקים, אבל גם אישה יהודיה שחשוב לה מאוד מה שקורה במדינה שלנו. נמנעתי מלקחת צעד, אני מייצגת מאות עובדים שחלקם תומכים וחלקם מתנגדי רפורמה". גם עזריאלי קראה למנהיגי המדינה לעצור את החקיקה ולהגיע "לשינויים שמקובלים על רוב העם".

"המצב שלנו מתדרדר, אני עומדת פה היום וקוראת למנהיגים בבקשה תתקוממו לגודל השעה, איפה אתם? רגע לפני קבלת שבת אני קוראת לנציגי כל הצדדים - שבו ותדברו, עוד לא מאוחר לנסות ולרפא את הקרע שנוצר בעם ופוגע בחוסן הלאומי שלנו", אמרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
מסיבת העיתונאים של פורום העסקים בקריאה לעצור את החקיקה החד צדדית של המהפכה המשפטית, 21 ביולי 2023. פורום העסקים, אתר רשמי
מסיבת העיתונאים של פורום העסקים, היום/אתר רשמי, פורום העסקים

ביום חמישי הקים הפורום אוהל מחאה בירושלים בכדי לגרום לעצירה מיידית בחקיקה החד צדדית ולהביא לחזרה להידברות. על פי הודעת הפורום, לאוהל הוזמנו כל בעלי העסקים במדינת ישראל שיאמרו בקול ברור - חקיקה חד צדדית תגרום להרס הכלכלה והמדינה. שינויים עושים בהידברות. קוראים לעצור החקיקה מיידית, לחזור להידברות אמיתית והגעה להסכמות למניעת הרס בלתי הפיך לכלכלת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully