וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סין רותחת, ו"פייסקיני" הפכה לאופנה החמה

עודכן לאחרונה: 21.7.2023 / 17:01

תושבים ותיירים רבים בחרו בפריט המכסה את כל הפנים - פרט לעיניים ולאף - בשל גל החום הכבד הפוקד את המדינה, לצד אמצעי הגנה נוספים

נשים חובשות "פייסקיני" במזרח סין, 2020. רויטרס
נשים חובשות "פייסקיני" במזרח סין, 2020/רויטרס

גל החום הפוקד את סין בימים האחרונים שובר שיאי טמפרטורות, והתושבים מחפשים פתרונות יצירתיים להתגוננות מפני השמש הקופחת. בבייג'ינג הרותחת, ובמקומות חמים אחרים במדינה, "פייסקיני" היא האופנה החמה לצד אמצעי הגנה נוספים מפני החום.

תושבים ותיירים נושאים מאווררים ניידים ומכסים את עצמם כדי שלא להישרף מהשמש, כשחלקם חובשים כובעים עם מאווררים מובנים. בנוסף לפייסקיני - מסיכה המכסה את כל הפנים פרט לחורים בעיניים ובאף - רבים הצטיידו בכובעים רחבי שוליים ובמעילים קלים העשויים מבד המגן מפני קרינת השמש.

"בהשוואה ללפני המגיפה, לפני שנתיים או שלוש, השנה הזו הרבה הרבה יותר טובה מאשר השנים הקודמות. קצב המכירות בהחלט עלה בהרבה השנה", אמרה מוכרת בחנות כובעים.

נשים רבות במזרח אסיה מעדיפות לשמור על עור בהיר, ומוצרי הגנה מהשמש פופולריים גם במדינות שכנות כמו קוריאה הדרומית". "הדאגה העיקרית שיש לי היא ממחלות עור או מכתמי שמש", אמרה לי שויאן, סטודנטית בת 17 שביקרה עם אמה באזור תיירותי בבייג'ינג, כששתיהן עוטות מסיכות שכיסו את רוב פניהן.

ביום רביעי, הטלוויזיה הממלכתית הסינית תיעדה תיירים מצלמים תמונות סלפי ליד מד חם בגובה 12 מטרים שהציג 80 מעלות בטמפרטורת פני השטח בהרי הלהבה במחוז שינג'יאנג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully