וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: מקדונלד'ס תפצה ב-800 אלף דולר ילדה שנכוותה מנאגטס

עודכן לאחרונה: 21.7.2023 / 11:59

אוליביה קראביו מפלורידה הייתה בת 4 כשחתיכה רותחת של עוף מצופה נפלה על רגלה במכונית וגרמה לה לכוויה קשה. המשפחה דרשה פיצוי 15 מיליון דולר, אך הביעה שביעות רצון מהפסיקה. לא היו לי ציפיות, כך שזה יותר מהוגן מבחינתי", אמרה אמה

סניף של מקדונלד'ס בלוס אנג'לס, קליפורניה. רויטרס
הרשת רצתה לשלם פיצוי רק של 156 אלף דולר. סניף של מקדונלד'ס בלוס אנג'לס/רויטרס

חבר מושבעים בארצות הברית פסק סכום פיצויים של 800 אלף דולר לילדה שנכוותה קשות מחתיכת נאגטס של מקדונלד'ס שנפלה על רגלה ב-2019. הילדה, אוליביה קראביו, הייתה בת ארבע, כשפתחה את אריזת הארוחה במכונית בסניף דרייב-ת'רו בטמרק, פלורידה.

משפחתה של הילדה תבעה את תאגיד המזון המהיר ודרשה פיצויים בסך 15 מיליון דולר, אך הביעה שביעות רצון מההחלטה. במאי קבע חבר מושבעים כי מקדונלד'ס והזיכיון שלה אשמים בפציעתה של אוליביה, וביום רביעי פסק חבר מושבעים אחר - בתום דין שנמשך פחות משעתיים - את סכום הפיצויים.

800 אלף הדולרים שנפסקו לילדה נקבעו כפיצוי על הסבל הנפשי והפיזי שחוותה, כשחצי מהסכום הוא על ארבע השנים האחרונות והיתר עבור השנים הבאות. הצוות המשפטי של המשפחה כינה את ההחלטה "רבת חשיבות", ואמה של הילדה, הביעה את שביעות רצונה מהפסיקה.

"אני מאוד שמחה שהם הקשיבו לקולה של אוליביה ושחבר המושבעים הצליח לקבל החלטה הוגנת", אמרה האם, פילאנה הולמס, לכתבים מחוץ לבית המשפט. "אני שמחה מזה. בכנות, לא היו לי ציפיות, כך שזה יותר מהוגן מבחינתי".

לפי דיווח בעיתון המקומי סאן סנטינל, הולמס סיפרה לחבר המושבעים כי לבתה יש צלקת מהכוויה וכי היא חרדה מלהסיר אותה. עורכי הדין של המשפחה הציגו בבית המשפט תמונות של הכוויה והקלטה של צרחותיה של אוליביה אחרי פציעתה.

עורכי הדין של מקדונלד'ס טענו כי סכום הפיצויים צריך להסתכם ב-156 אלף דולר, משום שלטענתם "הכאב שלה הסתיים" אחרי שהחלימה מכווייתה בחלוף שלושה שבועות. החברה לא הגיבה אחרי פסק הדין.

"היא עדיין הולכת למקדונלד'ס, היא עדיין מבקשת ללכת למקדונלד'ס, היא עדיין נוסעת בדרייב-ת'רו עם אימא שלה כדי לקבל נאגטס", אמרה עורכת הדין של המשפחה, ג'ניפר מילר, במהלך המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully