וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר בשער קיבוץ בחשד להבערת צמיגים - ושוחרר הביתה: "בתי המעצר מלאים"

עודכן לאחרונה: 20.7.2023 / 3:07

אביעד כתריאל, בן 41 תושב היישוב שקד, נעצר אמש בכניסה לקיבוץ עין שמר, בחשד לחסימת הכניסה לקיבוץ תוך הבערת צמיגים. כשהובא בפני בית המשפט בבקשה להאריך את מעצרו, השופטת ציינה כי אין היכן להלין את העצורים, והורתה לשחררו בתנאים מגבילים

נעצר בשער קיבוץ בחשד להבערת צמיגים - ושוחרר: "בתי המעצר מלאים"/לפי סעיף 27א' בחוק לזכויות יוצרים

אביעד כתריאל, בן 41 תושב היישוב שקד, עובד משרד הביטחון, נעצר אמש בכניסה לקיבוץ עין שמר, בחשד לחסימת הכניסה לקיבוץ תוך הבערת צמיגים. את הלילה הוא העביר במעצר, והיום הביאו אותו החוקרים לבית משפט השלום בחדרה בבקשה להאריך את מעצרו בשלושה ימים.

"בנס לא נגרם אסון כאשר היו במקום רכבים נוספים, וקהל רב אשר היו יכולים להיפגע מהתנהגותו", טענה פקד ליאת אליתים, ראש משרד החקירות של תחנת זכרון יעקב. בית המשפט נעתר דווקא לעו"ד נדב גרינוולד, סנגורו של כתריאל, והורה על שחרורו בתנאים מגבילים הכוללים מעצר בית עד שבת. השופטת קרן אניספלד ציינה כי "יש סרטון שהוצג לביהמ"ש ואין לחשוד יכולת לשבשו", וכי אף אם תניח שהראיות לכאורה הן "ברמה העולה על חשד סביר מן הסוג שנדרש בהארכת מעצר ראשונה", יש לשחררו.

"בשבועיים האחרונים אני שומעת במהלך תורניות מעצרים כי בתי המעצר מלאים עד כדי כך שיש להלין עצורים בתחנות המשטרה", הוסיפה השופטת אניספלד.

נעצר בשער קיבוץ בחשד להבערת צמיגים - ושוחרר: "בתי המעצר מלאים". תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נעצר בשער קיבוץ בחשד להבערת צמיגים - ושוחרר: "בתי המעצר מלאים"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

האירוע המדובר התרחש אתמול בסביבות השעה 17:00. עשרות תומכי ימין, בהם כאלה שנשאו את דגל "הליכוד", התגודדו בשער הקיבוץ הוותיק, אחד מארבעת הקיבוצים שהקימו את תנועת הקיבוץ הארצי, שנמצא בסמוך לצומת כרכור, שם התנהלה הפגנה סוערת של מתנגדי המהפכה המשפטית, שהסתיימה ב-16 עצורים ובפצועים.

מפגיני הימין חסמו את הכניסה בשער הקיבוץ שבסמוך, לו הוסלקו מראש צמיגים. לטענת המשטרה, כתריאל נתפס כשהוא "לוקח צמיג וזורק אותו לכיוון האש, לכיוון הצמיגים הבוערים על מנת להגביר את הבעירה".

המשטרה הגישה ערר על השחרור לבית המשפט המחוזי בחיפה. השופטת ישראלה קראי-גירון-גרינבוים תקיים מחר דיון בעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully