וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפים זכאים לפיצוי בגלל עיכובי הרכבת במחאות - לא כולם יקבלו

עודכן לאחרונה: 19.7.2023 / 21:22

רכבת ישראל תעניק שני כרטיסי פיצוי למי שאיחר ביותר משעה ליעדו בגלל "תקלת המחשוב". האם הנוסעים שעוכבו בידי שוטרים בגלל המחאה יפוצו? במשרד התחבורה לא מגיבים

המונים מפגינים ברכבות: תחנות השלום, בנימינה וחוף הכרמל נסגרו/ניב אהרונסון

"תקלת המחשוב" אתמול (שלישי) תעלה לרכבת ישראל מאות אלפי שקלים שישולמו כפיצויים לנוסעים שאיחרו ליעדם ביותר משעה. מנגד, ברכבת ישראל ובמשרד התחבורה מתחמקים מפיצוי אלפים שהגעתם ליעד התעכבה, בגלל סגירת תחנות תל אביב בידי המשטרה בניסיון לעצור את המפגינים נגד המהפכה המשפטית. ברכבת הפנו את השאלה למשרד התחבורה ובמשרד של מירי רגב לא מגיבים. נוסעים שהתעכבו אתמול החל מ-16:30 ביותר משעה בגלל "תקלת המחשוב", שהפילה את מערכת העברת ההודעות לנהגי הרכבת, יקבלו את הפיצוי שקובע החוק - שני כרטיסי נסיעה ליעד שאליו נסעו.

נוסעים שקנו את הכרטיס באמצעות הרב-קו יוכלו לקבל את הפיצוי בדרך הבאה: יש להניח את הכרטיס במכונות לממכר הכרטיסים, המוצבות בתחנות השונות ולבחור באפשרות "הטענת כרטיס שהוזמן", או בקופות הכרטיסים. האפשרות לקבלת פיצוי תהיה בתוקף למשך 60 יום, החל מיום שני, 24 ביולי. לאחר תום המועד, ניתן יהיה לפנות אל מוקד שירות הלקוחות באמצעות טופס מקוון. נסעתם בעזרת אפליקציה? יש לפנות לשירות הלקוחות של הרכבת.

רכבת חשמלית ראשונה בבנימינה, 9 בינואר 2023. ירון דוזטס, חובבי רכבת ישראל, תמונות גולשים
רכבת ישראל/תמונות גולשים, ירון דוזטס, חובבי רכבת ישראל

אתמול הושבתה תנועת הרכבות ברחבי הארץ, עקב תקלת מחשוב. בהודעת רכבת ישראל נמסר כי התקלה, שנמשכה כחצי שעה, אינה תוצאה של מתקפת סייבר. בעקבות התקלה, פקחים בתחנות הרכבת ברחבי הארץ כרזו לנוסעים לרדת מהרכבות ולעבור לקווי אוטובוסים חלופיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully