וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמסלם בעוד מתקפה חריפה נגד היועמ"שית: "האדם המסוכן ביותר למדינה"

עודכן לאחרונה: 19.7.2023 / 17:10

השר מטעם הליכוד תקף במליאת הכנסת את גלי בהרב מיארה וקרא שוב להדיח אותה: "סוגרים את הרכבת ונתב"ג? הכול בסדר. יש מרד היום בצה"ל והיא לא רואה ולא שומעת. היא נזק ביטחוני ומהווה סכנה ממשית ליציבותה של מדינת ישראל כמדינה דמוקרטית"

בווידאו: השר אמסלם נגד היועמ”שית גלי בהרב-מיארה: “הבן אדם הכי מסוכן למדינה”/ערוץ הכנסת

השר במשרד המשפטים והשר המקשר בין הממשלה לכנסת, דוד אמסלם מהליכוד, תקף היום (רביעי) בחריפות את היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה. בנאום במליאת הכנסת אמר אמסלם כי בהרב מיארה היא "הבן אדם המסוכן ביותר למדינה", כהגדרתו.

דוד אמסלם, הכנסת. דצמבר 2022. ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
אמסלם/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו

"הממשלה לא שולטת. אתמול סגרו את הרכבת, סגרו את נתב"ג. הכול בסדר. יש הלכה למעשה היום מרד בצה"ל - והיא? עושה פן ורול ולא רואה כלום. לא רואה, לא שומעת", האשים אמסלם.

הוא התייחס גם לישיבת הממשלה בנוגע להנחיות בנושא ההפגנות שהתקיימה לפני יותר משבוע וקרא שלא בפעם הראשונה להדיח אותה. "היא ביזתה את הממשלה כשהיא הגיעה לישיבת הממשלה. עד שלא נזיז אותה משם, צריך להזיז אותה אתמול. היא נזק ביטחוני. היא מהווה סכנה ממשית ליציבותה של מדינת ישראל כמדינה דמוקרטית. נזיז אותה ותראה שכל מי שעובר על החוק - ייענש על פי חוק. עבריין? פועלים נגדו", כך לדברי אמסלם.

יושב ראש לשכת עורכי הדין, עו"ד עמית בכר, גינה היום את דבריו של אמסלם. "זו השתלחות פרועה של השר אמסלם על היועצת המשפטית לממשלה. המציאות הפוכה לגמרי. היועמ"שית שומרת על עצמאות מערך הייעוץ המשפטי לממשלה ומונעת חדירה של שיקולים פוליטיים זרים לתחום אכיפת החוק במשטרה ובצבא. מערכת משפט עצמאית ובעלת מעמד והכרה בינלאומיים היא תנאי הכרחי להגנה על ביטחון המדינה", אמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה. רויטרס
בהרב מיארה/רויטרס

שר המשפטים לשעבר גדעון סער כינה את דברי אמסלם "נאום הסתה מבחיל", כלשונו. "(אמסלם) חושף בגלוי את התוכנית להדחת היועצת המשפטית לממשלה", אמר. "המאבק הוא נגד שלטון שלא מוכן לשום מגבלה על כוחו וחותר להיות מעל לחוק. הסכנה למדינה היא הממשלה הקיצונית בתולדות ישראל, לא היועצת המשפטית שלה".

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ מסר, ‏"במדינה מתוקנת אמסלם היה מפרסם התנצלות או מפוטר, אבל בממשלת הקיצוניים של נתניהו, ההסתה והתרת דמם של שומרי הסף והפיכתם לאויבים - הפכו לשיטת עבודה. ‏מחזק את היועמ"שית וקורא לה להמשיך למלא את תפקידה ללא מורא".

בחודש שעבר, תקף אמסלם שוב על בימת הכנסת את היועמ"שית. "אני בשוק איך היועמ"שית, הרועצת של גדעון סער, שלא יכולה להיות היועצת במחלקת החנייה בעיריית ירושלים, איך היא לא שולחת את המשטרה כעת לעצור את האיש הזה (אהוד ברק)", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully