וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "ישראלי נעצר באוגנדה בחשד לרצח אשתו כי חשב שבגדה בו"

עודכן לאחרונה: 19.7.2023 / 9:39

לפי התקשורת המקומית, ראאד ותד בן ה-58 הוביל את החוקרים לנקודה שבה השליך את אשתו, מוניקה נאלובגה. השוטרים נאלצו לנסר את סורגי הברזל שרותכו לבור כדי לחלץ ממנו את הגופה. עוד דווח כי היחסים בין השניים התערערו אחרי בדיקת DNA שנערכה לילדיהם. במשרד החוץ מכירים

ריאד ותד, ישראלי שנעצר באוגנדה בחשד לרצח אשתו, מוניקה נאלובגה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מוניקה נאלובגה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

התקשורת באוגנדה טוענת כי אזרח ישראלי נעצר השבוע באוגנדה בחשד כי רצח את אשתו. במשרד החוץ מכירים את הדיווח.

לפי הדיווחים בתקשורת המקומית, האיש, בן 58 העונה לשם ראאד ותד, תושב קלאגלה-לוקונגה, הוביל את חוקרי המשטרה לבור אליו השליך את גופתה של אשתו מוניקה נאלובגה, על רקע חשדו שבגדה בו. שוטרים היו צריכים לנסר את סורגי הברזל שרותכו על הבור כדי לחלץ ממנו את הגופה שנמצאה מעורטלת וקשורה בדבק סלוטייפ.

ככל הידוע, ותד עבד כמכונאי שדה בחברת-בת של סולל-בונה. אולם, שכנים סיפרו שלאחרונה לא עבד. אשתו ניהלה סופרמרקט, ולשניים היו שני ילדים משותפים: ילד בן חמש ותינוק בן שבעה חדשים. התקשורת שם טוענת כי לאחרונה עלו יחסיהם של בני הזוג על שרטון לאחר שהתקבלו תוצאות בדיקת דנ"א שנערכו לילדיהם. שכן סיפר כי על הרקע המריבות ביניהם היא עזבה את הבית, אולם חזרה ביום חמישי שעבר כשהבעל הזמין אותה לשוב כדי לסיים את יחסיהם ביישור של ההדורים. קרוביה החלו לחשוש לגורלה אחרי שלא שמעו ממנה שלושה ימים. הוא טען בפניהם בשבת כי יצאה לקמפלה לקנות מצרכים, כהרגלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully