וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשע שנות מאסר נגזרו על מטפל שביצע עבירות מין במטופלת

עודכן לאחרונה: 18.7.2023 / 10:02

אליהו זריהן, בן 63 מבית אל, הורשע בביצוע עבירות מין חמורות במטופלת שלו בכמה הזדמנויות תוך שהוא מציג מצג שווא שמדובר בטיפול כדי לבצע את זממו. הוא נידון גם למאסר על תנאי ופיצוי למתלוננת

בית המשפט המחוזי ירושלים גזר היום (שלישי) תשע שנות מאסר על אליהו זריהן, בן 63 מבית אל, שהורשע בביצוע עבירות מין חמורות במרמה במספר הזדמנויות במטופלת שלו. הוא גם נידון למאסר על תנאי ופיצוי לנפגעת העבירה.

מחלת חניכיים. ShutterStock
זריהן רקח שמנים לבעיות חניכיים וביצע עבירות מין במטופלת/ShutterStock

בשלב הטיעונים לעונש ביקשה פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי), באמצעות עו"ד שמוליק ברזילי, מבית המשפט לגזור על הנאשם 13 שנות מאסר בפועל, מאסר על תנאי ופיצוי משמעותי למתלוננת. הפרקליטות ציינה את הניצול וההשפעה של הנאשם כמטפל לשם פגיעה מינית קשה, מתמשכת ומניפולטיבית במטופלת אשר נתנה בו את אמונה. הפרקליטות הדגישה כי מדובר במהלך מתוכנן, מזימה שנרקמה על ידי הנאשם וגם מומשה.

לפי כתב האישום, זריהן שהיה מטפל זוגי ומשפחתי, נהג לרקוח ולמכור שמנים שנועדו להקל על בעיות חניכיים. המתלוננת הגיעה אליו על מנת לרכוש שמן שנועד לטיפול בחניכיים. בעקבות שיחה שהתפתחה בין השניים שבמהלכה אמר לה זריהן, בין היתר, כי הוא מזהה שיש למתלוננת חסימות.

עוד נכתב בכתב האישום כי השניים קבעו כי המתלוננת תגיע אליו לצורך טיפול וייעוץ. במהלך אותן פגישות ביצע בה זריהן עבירות מין רבות תוך מצג שווא כי מדובר בטיפול. הנאשם הכחיש את המיוחס לו ולאחר שמיעת הראיות דחה בית המשפט את גרסתו ואימץ את דבריה של המתלוננת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully