וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התשובה של ירושלים לתל אביב? כך רוצה הבכירה בעירייה לקרוא לרחוב קפלן בעיר

17.7.2023 / 16:52

חגית משה הגיבה להודעתו של ראש העיר תל אביב יפו על שינוי שמה של צומת קפלן ל"כיכר הדמוקרטיה", והודיעה כי הגישה בקשה לשינוי שמו של רחוב קפלן בירושלים ל"דרך האחדות". "מחוייבים להגביר אחדות ברחוב הישראלי ולא להנכיח ולהנציח תקופות מורכבות של פילוג בעם"

בווידאו:פעילים נגד המהפכה המשפטית קשרו עצמם זה לזה וחסמו את הכביש המוביל לכניסה למשרדי האוצר, הפנים והכלכלה, ירושלים, 14 במרץ 2023/לחסום את ההפיכה

סגנית ראש עיריית ירושלים חגית משה הגישה היום (שני) בקשה לשינוי רחוב קפלן שבעיר ל"דרך האחדות". זאת, לאחר שהבוקר חנך ראש עיריית תל אביב יפו רון חולדאי את השם החדש של צומת הרחובות קפלן-גבעת התחמושת, "כיכר הדמוקרטיה".

"בעת הזאת אנו מחוייבים להגביר אחדות ברחוב הישראלי ולא להנכיח ולהנציח תקופות מורכבות של פילוג בעם", אמרה משה. "הבקשה שהגשתי היא מסר של פיוס והכלה בצומת המובילה אל בית המשפט העליון והכנסת, אין לנו ארץ אחרת, חייבים לעשות הכל כדי לאחד את כל עם ישראל יחד".

ראש עיריית תל אביב-יפו נתן לצומת הרחובות קפלן-גבעת התחמושת- דרך בגין, את השם  "כיכר הדמוקרטיה". 17 ביולי 2023. כפיר סיון, אתר רשמי
"כיכר הדמוקרטיה", רחוב קפלן תל אביב/אתר רשמי, כפיר סיון

הבוקר הודיע ראש עיריית תל אביב יפו רון חולדאי כי צומת הרחובות קפלן-גבעת התחמושת-דרך בגין שבעיר יקרא מעתה "כיכר הדמוקרטיה". השם ניתן לכיכר בעקבות ההפגנות המתרחשות בו מזה 28 שבועות.

"בצומת הזה ובעקבותיו בכל הארץ, מתרחש כבר 28 שבועות אחד הדברים הכי יפים שבני אדם יודעים לעשות - להיאבק יחד על ערכים משותפים", מסר היום ראש עיריית תל אביב יפו רון חולדאי, "אנחנו מקווים שגם בעתיד, שנים אחרי שהאיום על הדמוקרטיה שלנו ייעלם, תהיה במדינת ישראל תזכורת פיזית, ממשית, לתקופה שבה מאות אלפי אנשים ונשים נלחמו ביחד - בנחישות, בעקביות ובאנושיות - על ערכי מגילת העצמאות שעומדים בבסיס החברה שבה אנחנו רוצים לחיות ובה אנחנו רוצים שהילדים שלנו יחיו: על סולידריות. על חירות ושוויון. על הדמוקרטיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully