וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש הממשלה לשעבר: "על ארה"ב לעשות הערכה מחודשת של היחסים עם ישראל"

17.7.2023 / 0:15

אהוד אולמרט, אמר את הדברים בריאיון ל"דמוקרט TV", משום שלטענתו רק ככה "יהיה ברור לחבורה האלימה שתומכת בנתניהו מה המחיר שמדינת ישראל תשלם על ההפיכה המשטרית". אולמרט קרא בנוסף למנהיגי העולם לסרב להיפגש עם ראש הממשלה נתניהו

מעריב

ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, קרא אמש (ראשון) בריאיון בערוץ התקשורת האינטרנטי "דמוקרט TV" למנהיגי העולם לסרב להיפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, והוסיף כי על "ארצות הברית של אמריקה לעשות הערכה מחודשת של היחסים עם ישראל, על כל המשתמע מכך". לדבריו, זאת "משום שכל מי שאוהב את מדינת ישראל - חייב להיות נגד ממשלת ישראל".

בריאיון, הוסיף אולמרט כי "אני מכיר את הנשיא ביידן, אין סנאטור בהיסטוריה המודרנית של ארה"ב שיש לו רקורד של הצבעות בעד ישראל יותר טוב מביידן, או יותר טוב מג'ון קרי שהיה שר החוץ, ועשו אותו אנטישמי". לדבריו, "ביידן, אם הוא אוהב את ישראל הוא חייב להיות נגד ממשלת ישראל".

ראש ממשלת ישראל לשעבר אהוד אולמרט. מארק ישראל סלם,
אהוד אולמרט/מארק ישראל סלם

"הוא בעצם פחות או יותר כבר אמר את זה אבל הוא צריך לתת לזה מימד מעשי נוסף של הודעה על הערכה מחודשת של היחסים, על כמה שמתמשע מזה", הדגיש שוב ראש הממשלה לשעבר והוסיף: "כולל בעניינים שהם במוקד החשיבות ותשומת הלב של מדינת ישראל, כדי שיהיה ברור לחבורה האלימה שתומכת בנתניהו מה המחיר שמדינת ישראל והם ישלמו בהמשך על התמיכה במהפכה המשטרית הזאת".

בחודש נובמבר בשנה שעברה, החליט בית משפט השלום בתל אביב כי ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט יפצה את משפחת נתניהו ב-62,500 שקלים. בדיון פסק השופט לטובת משפחת נתניהו, שתבעה את אולמרט על סך 837 אלף שקלים לאחר שכינה אותם "חולי נפש", ואמר כי הם זקוקים לטיפול פסיכיאטרי. לפי גזר הדין שנתן השופט עמית יריב, אולמרט נדרש לפצות את בנימין נתניהו ב-20 אלף שקלים, את שרה רעייתו ב-35 אלף שקלים ואת יאיר בנו ב-7,500 שקלים. את התשלום הוא נדרש להעביר בתוך שישים ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully